רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

הכתבת הפוליטית של "בחדרי חרדים", שרי רוט, זומנה לשימוע לפני פיטורים. בשבוע שעבר הושעה בעלה, דוד רוטנברג, העורך הראשי של האתר
-----------
הכתב יוסי הכט ממשיך לסקר את ההתפתחויות הים בישיבת חדרה ועל הפגישת הרמי"ם אצל מרן ראש הישבה למעלה משעה וחצי כאשר  מרן מדריכם בכל פרטי הקמת הישיבה ואומר " אי אפשר לקבל תורה ויראת שמיים בישיבה שמתריסים נגד גדולי ישראל" ומספר על עשרות בחורים נוספים  שעזבו היום את ישיבת חדרה.
-----------
נאמן ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון הרב משה יהודה שניידר בהקלטה בא הוא פונה להורים ומבהיר את דעתו הנחרצת של מרן ראש הישיבה שליט"א
-----------
בוגר ישיבת חדרה בראיון כואב: "חבל מאוד שהגענו לזה אך במצב הקיים לא נותרה בידי גדולי ישראל הבררה אלא להקים ישיבה חדשה"
-----------
הכתב שייע דוידובץ חושף על הקריסה הכלכלית וסכנת הסגירה של עיתונו של נתי גרוסמן
-----------
ראש המועצה האזורית נחל שורק אלי אסקוזדו בראיון "שלש שנים אני זועק להציב רמזור בצומת ושום דבר לא זז חיכו  לאסון שיקרה"
-----------
צינור לילה בתחקיר בערוץ 10: דרעי יו"ר מפלגה מרכזית כמעט ולא מגיע למשכן הכנסת, ממוצע הנוכחות שלו בשבוע עומד על 8.9 שעות, יום עבודה בלבד, למרות זאת הוא מקבל שכר של 1067 ש"ח לשעה - 38.000 ש"ח שכר חודשי. שיאן הנוכחות בכנסת ח"כ מקלב שנמצא במשכן 25.6 שעות בשבוע, מקלב בראיון: "כשנכנסתי אמרתי לעצמי הכנסת לא בשבילך, הוא בשביל הבוחרים וזה דורש עבודה".
-----------
איחוד הצלה: שריפה פרצה בדירה ברח' חזון איש פינת שמאי בבני ברק בשל נרות חנוכה, נזק רב נגרם לדירה באורח נס האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש.
-----------
'החלבן' השתתף הערב בהדלקת נרות חנוכה אצל שולם פישר בביתו בב"ב בליווי תזמורתו של עמירן דביר.
-----------
- האדמו״ר מויזניץ הגר״י הגר ינחת מחר בלונדון ויתאכסן בימים הקרובים בשכונת סטמפורד היל: האדמו״ר ינחת בשעה 12:30 בנמל התעופה היתרו שם יקבלו אותו חסידיו ומשם יסע לאכסניא בו יתארח בימים הקרובים אצל הנגיד ר׳ יידל פלדמן ברחוב Overlea Road - את הדלקת נרות חנוכה והטישים יתקיימו באוהל ענק ומיוחד שהוקם בפינת הרחובות סטמפורד היל ולמפורד רוד (Stamford Hill - Lampard Road) בחנייה של MFI.
-----------
 הנציג הבריטי הממונה על היחסים עם איראן אג'אי שרמה הגיע לטהרן לביקור ראשון של דיפלומט מהממלכה זה שנתיים - ב-2011 החל נתק ביחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות בעקבות סגירת שגרירות בריטניה בטהרן בשל מתקפה עליה ובמקביל סגרה איראן את השגרירות בלונדון.
-----------
- ראש ממשלת אוקראינה מיקולה אזרוב אמר כי הוא מוכן לפתוח בדיאלוג עם המפגינים וקרא להם לשים קץ לכיבוש משרדי הממשלה - מוקדם יותר אמר אזרוב במהלך דיון בפרלמנט בקייב כי הוא מתנצל על אלימות השוטרים כלפי מאות אלפי המפגינים ברחובות המדינה בימים האחרונים.
-----------
- נהג הרכבת שסטתה שלשום מהפסים ברובע ברונקס שבניו יורק בתאונה שבה נהרגו ארבעה בני אדם סיפר לחוקרי התאונה כי איבד ריכוז זמן קצר לפני ההתנגשות כך מסרו היום גורמי אכיפת החוק במדינה - מוקדם יותר היום מסרו חוקרים מקומיים כי הרכבת נסעה במהירות של 132 קמ"ש כשסטתה מהפסים מהירות הגבוהה יותר מפי שניים מזו המותרת באזור מעט פחות מ-50 קמ"ש.
-----------
סגה"ש בן דהן בקול חי: פניתי לברקת וביקשתי שיזרז את ההליכים לבחירת רב ראשי בי-ם, הרב שטרן הוא המועמד של הציונות הדתית למרות שגילו נושק לגיל  ה-70.
-----------
מזל טוב יחזקאל ורשאוואר הגערר ששיחק בשידוך משמיים התארס הערב.
-----------
מאקו:זעם בקרב קצינים חרדיים בצה"ל:קצינה בכירה כתבה מייל לקצינים בצהל לאחר שהוחלט שבמרכז בו היא מדריכה לא יקלטו חיילים חרדיים "לא תהיה קליטת חרדים במרכז.תודה לקל"
-----------
רב הכותל הגר"ש רבינוביץ קורא לנשות הכותל ולציבור החרדי להימנע מלהגיע מחר ר"ח טבת - חג החנוכה לרחבת הכותל המערבי.
-----------
בהדלקה בגור; יוסי דייטש עם יוחנן ויצמן, ח"כ מוזס.
-----------
שערי חסד: הוריו של בן ישיבה מפ"ת הגיעו לבית הגרש"א לאחר שלטענתם בנם נעצר על ידי משטרה צבאית למרות שהתייצב לצו ראשון, לדברי חלק מן העסקנים יתכן ותערך כבר השבוע הפגנה נגד שלטונות הצבא
-----------
ח"כ גפני בכנס מנהלי הסמינרים: "אנו לא מפלגה שבונה מסגדים והורסת ישיבות".
-----------
בתפילת שחרית כעת בהיכל ביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא, האדמו"ר לא ניגש לפני התיבה לאמירת ההלל כבכל ר"ח וימי החנוכה עקב הטרגדיה הקשה.
-----------
'החלבן' משתתף כעת בהדלקת נרות חנוכה אצל שולם פישר בביתו בב"ב בליווי תזמורתו של עמירן דביר.
-----------
ישי כהן ב'כיכר': הגר"ש בעדני פנה לאריה דרעי בבקשה למנות את יואב בן צור למזכיר מועצת חכמי התורה. המועמד המוביל: צבי חקק.
-----------
מוזס במליאה; "משרד החבורה קבע תעריף דמים! צומת או כביש לא ישופצו עד שרמת שפיכות הדמים תגיע לסף שנקבע. זו מדיניות מזעזעת. כמה דם צריך להישפך בצומת על מנת שיוחלט להתקין בה רמזור? הצומת המדוברת, צומת בית חלקיה, גבתה קרבנות רבים".
-----------
יו”ר סיעת 'בני תורה' בב”ב חיים רוחמקין אצל לביא בקול ברמה: "אדרבה אנו בעד שיוסיפו עוד קומה על בניין אורחות תורה עבור בית מדרש ואפילו חדר אוכל, ההתנגדות שלנו אך ורק לקומת המסחר, הכל נעשה בהדרכת רבני העיר וגדולי ומאורי הדור"
-----------
חשיפה!!! היום שדר הרדיו הפופולארי עמי מימון מקול ברמה ניסה בתוכניתו חידודון להעלות את יו״ר שס אריה דרעי לברך בשידור חי את  ח״כ הרב אלי ישי לרגל יום הולדתו אך דרעי לא הסכים וסירב מסיבות שאינם מובנות.
אחדות כבר אמרנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.