רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

הרב מוטי אלון אמר לאחר גזר הדין: ”אפעל בעזרת השם אך ורק על פי דעת תורה"

הרב מוטי אלון אמר לאחר גזר הדין: ”אפעל בעזרת השם אך ורק על פי דעת תורה. את עצם העונש אני מקבל בשמחה, אני בעבודות שירות כבר ארבעים שנה ואשמח לעשות אותם עד 120. לעצם ההכרעה והמשפט, הדברים נאמרו - כל ההרשעה בטעות יסודה. העלילה היא עלילה שקרית. המהלך כולו הוא עגום. לי, טוב. רק התחשלתי וגדלתי מהמשפט הזה. אני חושב שבעזרת השם גם למשפחתי טוב. לכולנו טוב, אבל אנחנו צריכים לתת את הדעת - איך דברים מתנהלים, מה השפיע ואיך השפיע ואיך פועלים כאן דברים. אני מודה לקב“ה בשמחה, אני חושב טוב ויודע שיהיה טוב

2 תגובות:

  1. הרב אלון יכול להגיד מה שהוא רוצה. אבל הוא גמור מבחינת מעמדו, השפעתו ועתידו.

    השבמחק
  2. מרדכי אילון בוגר ישיבת ההסדר אור עציון וחבר בלב ובנפש של חתן ראש הישיבה ש.ל (שירתו יחדיו בצבא) זכה להגנה צמודה של הרב חיים דרוקמן מעניין איך היה מגיב הרב חיים דרוקמן או חתנו באם היה מרדכי אילון מבצע את זממו באחד מילדיהם ?או אז היה מרדכי אילון מודח מכל פעילות מול ציבור כי הוא פגע בדם המיוחס של הדת"ל
    על מרדכי אילון הסוטה וחבר מגיניו שידעו והבליגו גרם נזק בלתי הפיך לאותם נערים שהותקפו על ידו חלקם הפך להיות שונאי דת והכי מקומם הוא פסק הדין 6 חודשי עבודות שירות למרדכי אילון הסוטה שבכלל לא מתחרט על מעלליו הנפשעים
    אני תקווה שאותם נפגעים יתבעו את מרדכי אילון תביעת נזיקין
    מרדכי אילון מכהן כרב שכונת בקעה בירושלים כיהן בעבר כראש ישיבת חורב וכן כראש ישיבת הכותל בירושלים
    צריך להבין שיש עוד לא מעט בחורים שהותקפו מינית על ידי מרדכי אילון אבל חוששים להתלונן מאחר שהם ידחו ויוחרמו בציבור הדת"ל לא מעט רבנים ידועים טענו שזו עליליה נגד מרדכי אילון מעניין איך היה מגיב הרב אבינר שאחד מבניו היה מותקף מינית על ידי מרדכי אילון
    מספרים בעבר נבחן מרדכי אילון לקבל כושר עיר אצל הרב מאשש זצ"ל רבה הראשי של העיר ירושלים עיה"ק הרב לאחר הבחינה
    הרב מאשש אמר על מרדכי אילון בור ועם הארץ :
    מיד התקשרו לרב ישראל מאיר לאו ובישרו לו את תשובת הרב מאשש זצ"ל זה פנה מיד לינובסקי מנכ"ל הרבנות הראשית שהתקשר מיד לרב מאשש זצ"ל ואיים עליו שהוא ידיח אותו מכוהנת הרב הראשי של ירושלים עיה"ק לבסוף הוחלט שמרדכי אילון יתן דבר תורה וקיבל כושר עיר בעידודו של הרב ישראל מאיר לאו ( שווה לחקור את המקרה ) בקיצר זה על קצה המזלג על מרדכי אילון שמשום מה נהנה מיחס מיוחד בבלוג

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.