פרסמנו הערב בחדשות 14 כי עופר וינטר מודיע כי לא יחבור לאף מפלגה קיימת בבחירות וכי אם יתמודד יעשה זאת במסגרת עצמאית • בהקלטות בלעדיות שפרסמנו וינטר תוקף בחריפות את הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט וטוען כי האחרון פעל לסיום שירותו בצה"ל • "אני שומע ש'גדי יביא את הניצחון' ו'גדי יביא את הכל', אבל זו הקונספציה. זו הקונספציה!", תוקף וינטר בחריפות • וגם - מה וינטר חושב על המפלגות החרדיות וחוק הגיוס?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.