זה זמן רב שגיסים עובדים מאוד קשה, כדי לשכנע
בחורים לבא לצבא, הם לא מצליחים לגרד את המספרים שבג"צ השמאלני דורש.
אבל בחב"ד וברסלב הסגנון יותר קל במידה מסוימת
מבחינתם, הם עובדים על הקטע של היציאה לחו"ל עבור הנסיעה לרבי לחגים.
בחב"ד יש גם את הנסיעה לשנת לימודים אני
קראת 'קבוצה', שזה עוד נקודה שדרכה מצליחים לפתות בחורים לחתום על כל מיני מסמכים
ולהתגייס.
כפי שפרסמו בית דין רבני חב"ד, (אחרי שנה של
מגעים עם הצבא, לנסות להחיות מחדש את ההסכם שבוטל. הצבא לא מוכן לשום הסכם, הוא
רוצה את כולם כאן ועכשיו) אין לאף בחור לגשת לעת עתה ללשכת הגיוס, ודעת הרבי בנושא
היא ברורה שאסור לבחורים (וגם לאברכים שנה ראשונה) להתגייס לצבא, ובנוסף לא לחתום
על שום התחייבות לצבא.
בהוראת הגיס הראשי לצה"ל מר אביגדור
דיקשטיין, מחתימים את כל בחורי הקבוצה על מסמך שנקרא "תלמיד לתמיד"
המסמך אומר אתה יכול עכשיו לצאת לחו"ל, ומתאריך החתימה שלך על המסמך, תוך 18
חודש, אתה מגויס לצבא.
פירושו של דבר, בשונה מהסכם חב"ד צה"ל
שהיה עד גיל 24 וחלק מהבחורים התחתנו, פה תוך שנה וקצת אתה מגויס, וכמות הבחורים
בחב"ד שהתגייסו ח"ו לצבא בעקבות כך, היא גדולה מאוד.
אותם גיסים אומרים לבחורים שנוסעים לקבוצה, בא
תחתום ושתחזור תכנס לצבא, ואז יהיה לך יותר קל לעשות פטור או לצאת בדרך אחרת.
הדבר הזה הוא שקר! כל השיחות עם הבחורים שלהם
מוקלטות ועוברות לצבא, ברגע שבחור ינסה לעשות פטור, ישמיעו לו מה שהוא אמר, (זה
כבר היה עם בחור מקהילת חב"ד בקריות).
לכן כל אותם בחורים תמימים, צריכים לדעת המצב
היום שונה מבעבר (שבחורים חתמו לצבא, נסעו, ושחזרו עשו בלגן) כיום אתם עומדים מול
מערכת שבתוכה אנשים שנחשבים מחב"ד שמסבירים לצבא את כל השטיקים של בחורים
בחב"ד לכן, אסור לחתום על שום מסמך, זה רק יכול להזיק לכם.
ברשימת הגיסים שחלקה פורסמה כבר בעבר, אנו רואים
שני גיסים המשמשים גם כשלוחים מטעם צא"ח במקומות שונים בארץ, [מדובר במשה דוברבסקי
מהישוב שהום שליח תחת הרב מ"מ גרינברג, ובעריש ליפקין שליח בגני תקוה
או תחת הרב גרשון שנור]
ופה שואלים כולם, אחרי שיצא פסק ברור מרבני
חב"ד, איך מתקשרים כל יום צמד העבריינים הנ"ל, לבחורים באנ"ש
ומשכנעים אותם לחתום לצבא ולהתגייס? האם זה דוגמה לאנ"ש ולתמימים? איפה צעירי
חב"ד שמחתימים כל שליח מתחיל, שהוא חייב להיות כפוף להוראות הבית דין? איפה
צא"ח שמחתימים שלוחים שאסור להם לעסוק בעבודה נוספת?
אנו פונים בזאת לרב נפתלי ליפסקר, שעושה עבודת
קודש עם השלוחים באה"ק, לטפל באותם צעירים ולעצור את חילול שם ליובאוויטש שהם
עושים וכן את הנזק למשפחות רבות, וכן אנו פונים גם לשלוחים גרשון שנור ומ"מ
גרינברג, תעצרו את אותם עובדים שלכם, ושיהיו עסוקים בקירוב לתורה ומצות ולא
ח"ו ריחוק ילדי אנ"ש מתורה ומצות. ויפה שעת אחת קודם.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.