אני לא יודע מי כאן הטיפש, הרי חלב הוא איסור דאורייתא, וכזית חלב זה חיוב כרת, והאם לא ראה את מה שכתוב בשו"ע יו"ד סימן סד סעיף כא טבח שדרכו לנקר בשר, ונמצא אחריו חוט או קרום, מלמדים אותו ומזהירין אותו שלא יזלזל באיסורין, אבל אם נמצא אחריו חלב, אם הוא כשעורה, מעבירין אותו. ואם נמצא אחריו כזית, ואפילו בהרבה מקומות, מכין אותו מכת מרדות ומעבירין אותו
כל הנידון מה שהוא מזכיר, מדובר על האם יש חובה על המוכר לנקר בשר, או שיכול למכור בשר שלא מנוקר, ולסמוך שהקונה ינקר. אבל אם הוא מנקר, והשאיר אחריו חלב, מעבירין אותו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.