רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ עמית סגל: נתניהו מציע עסקה: מי שימסור חטופים יקבל אישור יציאה מעזה

✅ נכשל ניסיון התנקשות של חיזבאללה בראש הממשלה נתניהו: 3 כטב"מים שוגרו הבוקר לעבר ביתו בקיסריה, אחד מהם פגע במעון - אך בני המשפחה לא שהו בו. הכטב"ם שפגע בקיסריה - מאותו דגם של ה"ציאד 107" שפגע בבסיס הטירונים של גולני

✅ יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: ממשלת ישראל חייבת לדרוש מכל המדינות הדמוקרטיות לגנות באופן מיידי את הניסיון לפגוע בראש ממשלה ובמשפחתו. זהו הזמן לפעול ולגבות מחיר כבד מהמשטר האיראני, החל מהמתקנים האסטרטגיים ועד לצמרת הצבאית והמדינית

✅ אדיר ינקו: גופת סינוואר הועברה לאחסון סודי, וטרם ברור אם תשמש כקלף מיקוח. מנתיחת הגופה עולה שסינוואר נורה בראשו ועל גופתו נמצאו סימני ירי, גם של פגזים.

✅ למרות שלא הודיעה על כך באופן רשמי, קבוצת לופטהנזה ביטלה את כל טיסותיה לישראל וממנה עד עשרה בנובמבר. מדובר בכול הטיסות של חמש חברות התעופה הפועלות בישראל. (כאן).

✅ נשיא ארה"ב ביידן: "זה יום טוב, ישראל והעולם במצב טוב יותר. כעת קיימת הזדמנות ל"יום שאחרי" בעזה ללא שלטון חמאס, ולהסדר מדיני שיוביל לעתיד טוב יותר עבור ישראלים ופלסטינים כאחד. סינוואר היווה מכשול בלתי עביר להשגת כל המטרות הללו. המכשול הזה כבר לא קיים, אך עבודה רבה עוד לפנינו"

✅ נשיא ארצות-הברית ג׳ו ביידן התקשר הערב לראש הממשלה בנימין נתניהו ממטוס ״אייר פורס 1״, ובירך אותו על חיסול יחיא סינואר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.