רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅  דה מרקר: חקירת עבירות הבנייה בבני ברק: הצטברו די ראיות להגשת כתבי אישום נגד בכירים

✅ עמית סגל על דבריה של האריס: טעות פוליטית קשה של האריס במיוחד בבחירות שיוכרעו במדינה בוויסקונסין שבה יש מספיק יהודים כדי להכריע.

✅ מועמדת אנטישמית? במהלך אירוע קמפיין של האריס התפרץ מפגין וצעק שישראל מבצעת רצח עם בעזה. האריס הגיבה "זה אמיתי מה שהוא אומר".

‏✅ מזכ"ל האו"ם גוטרש לא בירך על חיסול רב המרצחים יחיא סינוואר - כמו שסירב להכריז על החמאס כארגון טרור אחרי טבח ה-7 לאוקטובר. גוטרש מוביל מדיניות אנטי ישראלית ואנטי יהודית קיצונית. נמשיך להכריז עליו כאישיות בלתי רצויה וכמנוע כניסה לישראל.

✅ דובר רה״מ: בשיחתו עם נשיא ארה״ב לשעבר דונלד טראמפ, ראש הממשלה נתניהו חזר על הדברים שאמר גם באופן פומבי: ישראל קשובה לנושאים שהממשל האמריקני מעלה, אך בסופו של דבר תקבל את ההחלטות בהתאם לאינטרס הלאומי שלה.

✅ דובר הקרמלין על חיסול סינוואר: "רוסיה מוטרדת מההשלכות האפשריות על המזרח התיכון של רצח מנהיג חמאס"

✅ כותב אחד, 2 מאמרים, 7 חודשים הפרש: תומאס פרידמן כתב באפריל כי ישראל צריכה להחליט - "רפיח או ריאד". כעת כותב: מותו של סינוואר יכול להוביל לנורמליזציה בין ישראל לסעודיה (עמיחי שטיין).

✅ יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב ג'ונסון: נערוך בשעות הקרובות תדריך מסווג הקשור למודיעין האמריקני שהודלף על תקיפת ישראל באיראן

✅ הסנאטור ברני סנדרס ל-CNN מעריך שהאריס תהיה פתוחה לקבל את הצעתו לאמברגו נשק כולל על ישראל בשל המלחמה בעזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.