רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ יעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳ על הצטרפות גדעון סער לממשלה - ״זה מהלך מבריק ואמיץ. הוא הוכיח שהוא לא נכנע ללחצים - והוא עושה מהלך  פטריוטי. להיכנס ללא הסכם פוליטי מוכיח על אמונה בצדקת הדרך״.

✅ יניר קוזין: נקודה מעניינת שמעידה על חולשתה המובהקת של האופוזיציה, סער אומר להם: לא דיברתם איתי ולא פניתם אליי ולא ניסיתם לשכנע אותי להישאר. זו אופוזיציה עייפה שלא ממהרת לחזור לשלטון.

✅ ח"כ ‎זאב אלקין, על חזרת מפלגתו לממשלה: "היו ויהיו לי מחלוקות עם נתניהו, אבל כל המחלוקות פחות חשובות כרגע - אני קורא גם לאנשי מפלגות אחרים להצטרף לממשלת אחדות" .

✅ אחרי שלא התכוון להגיע: שר המשפטים לוין שוקל להגיע מחר לטקס הפרידה ממ"מ נשיא בית המשפט העליון עוזי פוגלמן. (טובה צימוקי)

✅ עמית סגל: אינני יודע מתי ואם תהיה פלישה קרקעית, אבל כשרואים את מערך ההדלפות המסודר שמופעל בארצות הברית כדי לספר בדיוק מתי ישראל תפעל קרקעית, איפה ולמה, אפשר להבין למה נתניהו לא עדכן אותם על חיסול נסראללה עד שהמטוסים כבר היו באוויר

✅ 'הארץ': ארה"ב הזהירה את איראן כי אם היא תתקוף ישירות את ישראל בימים הקרובים, התגובה הישראלית הפעם צפויה להיות קשה ורחבה יותר מאשר באפריל.

✅ רשת NBC: נתניהו, קובע את סדר היום במזרח התיכון ולא ביידן. ארצות הברית נראתה חסרת אונים ואפילו לא רלוונטית בימים האחרונים, כאשר  נתניהו התנער מפניותיו של הנשיא ג'ו ביידן והמשיך בהתקפות

✅ בן יניב : ביידן בהודעה מיוחדת: חיסול נסראללה- ״מעשה צדק״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.