רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

ווארטים

 

📌 שני פסיכיאטרים נפגשים:
שלומך טוב, מה שלומי?
 
📌 איזה אחד נופל על תימני, ואומר לו,
לא אכלתי יומיים ואני מת מרעב, תעשה מיצווה ותביא משהו לאכול,
התימני אומר לו אין בעיה, רק תגיד לי יש לך בעיה עם אוכל מאתמול?
ההוא עונה לו מה פיתאום,
התימני, אז תבוא מחר

📌 מה המשותף ליאיר לפיד והדתיים? שניהם עושים את רצון אביהם שבשמיים.

📌 "בית החולים לניאדו בנתניה הוא יום שבת, אבל אמא שלי נלקחה לשם פעם בשבת. עם סגירת השבת הוא התקשר כדי לדבר איתה.
האחות הדרוזית ענתה ואמרה
"אדוני אני לא יכולה לשים את אמא שלך בטלפון עד השבת יוצאת"
האיש אמר "שבת כבר יצאה זה בגלל זה אני מתקשר"
האחות השיבה "השבת לא נגמרה עד שהרב מגיע ואומר שזה"
האיש לא היה מרוצה, שאל
"איזה רב מחליט כאשר השבת כבר יצאה
האחות השיבה "אני אגיד לך את האמת מעולם לא פגשתי אותו אבל אני יודע שהם קוראים לו רבינו תם !!!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.