רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ נועם אמיר: הרמטכ"ל הרצי הלוי אומר בשיחות סגורות כי אם ישראל תלך לעסקה שתוביל להפסקת המלחמה במשך כמה שבועות, הוא יודיע על סיום תפקידו ויתפטר

✅ דפנה ליאל: בלינקן במסיבת העיתונאים - באתי לאשרר את המחויבות שלנו לבטחון ישראל, כולל בשבועות האחרונים על מנת להרתיע קודם כל ובמידת הצורך להבהיר שאנחנו מוכנים באופן מוחלט להגן על ישראל. זה גם גובה עם בקמפיין דיפלומטי עולמי

✅ נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר לכתבים כי לדעתו הפסקת אש ברצועת עזה "עדיין אפשרית". עוד הוא אמר כי וושינגטון "לא מוותרת על מאמציה" בנושא. (AFP) .

✅ יועצו של נתניהו יונתן אוריך בטוויטר: ‏"כעת בטלוויזיה: גיא פלג, פרשן לענייני פלילים ומגיש שיחות עם מאזינים ברדיו, מפרשן בענייני עסקת חטופים  ופגישת ראש הממשלה נתניהו עם מזכיר המדינה בלינקן. אם כבר חלטורה, למה שלא יגיש את התחזית?" 

✅ אמיר אטינגר: לוין מבקש מהיועמשית שהממשלה תקבל ייצוג נפרד בעתירות הבאות - 
מינוי של קרעי למ״מ יו״ר הרשות השניה
עתירה נגד הליך מינוי נציב שירות המדינה
ועתירה נגד מינוי צ׳ייני לפרויקטור הצפון

✅ בן גביר בתגובה לדיווח על המלצת פרקליט המדינה לפתוח בחקירה נגד הזמר קובי פרץ בחשד להסתה בדומה לאייל גולן: "הטרלול של איסמן נמשך. במקום להשקיע את מאמציו במאמץ המלחמתי של ישראל, איסמן משקיע את מאמציו במאמץ המלחמתי של סינוואר. קורא לשר המשפטים וראש הממשלה להביא לישיבת הממשלה הקרובה הצעת מחליטים להדיחו לאלתר מתפקידו".

✅ ח״כ שמחה רוטמן בקול ברמה: ״צריך להדיח את כל צוות המו״מ לעסקת חטופים. ברגע שהייתה הדלפה אחת, זה חוסר אחריות קיצוני״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.