רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

צימוקים

 

✅ חב"ד ניוז: עוד אירוע חריג בקראון הייטס בשבת בבוקר. אדם שתוי קילל, גידף ודחף אנשים שהיו בדרכם לבתי כנסת. לאחמ"כ הגיע לבי"כ 'אנשי ליובאוויטש', ניסה לשבור חלון ולהיכנס פנימה, מתנדב 'השומרים' חסם את דרכו עד להגעת המשטרה. (לוי נוישטט).

✅ 110 בחורים מישיבה גדולה מחנובקה בעלזא 
ניזרקו לרחוב 
עדין לא מצאו מקום ומסגרת לזמן הבא 
ההורים מקווים שהצוות יעשה מאמץ למצוא פיתרון 
זה הפעם השלישית ישיבת מחנובקה סוגרים את שיעור ג והקיבוץ 
זורקים את הבחורים לרחוב

✅ ארי כהן: יהודה אבידן מנכ״ל משרד הדתות בצוות השרים לענייני מירון: ״נצא בהליך מיידי למינוי מנכ"ל קבוע לקבר רשב"י ע"י ועדת איתור״.

✅ הכותל המערבי: הבוקר בזמן תפילת הנץ נפלה אבן מקיר 'המחכמה' לרחבת התפילה, בנס לא היו נפגעים. מהנדסי הקרן למורשת הכותל מבהירים כי אין כל חשש לביטחון הבאים לרחבה.

✅ דיון צוות שרים מירון: משרד המשפטים העלה את נושא ההפקעה והביע התנגדות למתווה הרב מרדכי קרליץ. השר פרוש הציע להזמין את הרב קרליץ לדיון הבא בכדי להעמיק בהצעתו. הוצע גם להזמין את הרב שמואל רבינוביץ לדיון.

✅ עקיבא וויס: לאחר ששני לוחמים שקיימו פעילות מבצעית צמו בצום יז' בתמוז והתדרדרו למצב של סכנת חיים, הרבנות הצבאית אסרה על לוחמים לצום בתשעה באב

✅ הגאון רבי משה מאיה נגד תרבות הטיסות, בהקלטה בקול ברמה נשמע: "ארץ אשר עיני השם אלוקיך בה. דבקות בקב"ה, זה ארץ ישראל ואתה עוזב את הקב"ה הולך לחו"ל, בשביל מה?!, לספר הייתי בחו"ל. זה תמיד מטריד אותי אנחנו עוזבים את הקב"ה כשנוסעים לחו"ל. מה התאווה הזאת לעזוב את הקב"ה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.