רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ דיווח ב-CNN: ארה"ב תעביר לישראל 3.5 מיליארד דולר לקניית נשק  ותחמושת אמריקנית. גורמים המעורים בנושא אומרים כי אחת הסיבות להעברת הכסף היא המתיחות הביטחונית עם איראן וחיזבאללה.

✅ דיווח ב-ABC: קמלה האריס לא תסכים להתייצב לעימות עם טראמפ ב-4 בספטמבר ברשת פוקס ניוז (אסף רוזנצווייג)

✅ סקר מכון RMG האריס 47 טראמפ 46 בסקר האחרון האריס הייתה ביתרון 5 - נפלה ב-4 אחוז

✅ טל שניידר: טראמפ במסיבת העיתונאים:  ולז הוא המועמד לסגנות הכי פחות פופולרי אי פעם. ואל תשכחו שהאריס היתה הראשונה שהובסה בפריימריז של המפלגה שלה, לא הצליחה אפילו להגיע עד לאיווה

✅ טראמפ: ‏״אני לא מעריץ של ביידן, אבל הנשיאות נגזלה ממנו (ע״י  האריס הכוונה). ראיתי שהוא היה לא  טוב בעימות, אבל זה לא אומר שהוא היה מפסיד את הבחירות. זה לא בהכרח נכון. גזלו לו את הנשיאות בדרך מדהימה. ופתאום אני רץ נגד מישהו אחר, ואני מוביל מוביל, זה לא שאני מתלונן על זה. אני מקדש את החוקה. היה להם פריימריז אבל הם גזלו את זה ממנו, כמו מילד. והוא עכשיו מאוד עצבני על אובמה על ננסי פלוסי. ועל כל השאר״. (טל שניידר)

✅ טראמפ במסיבת עיתונאים בפלורידה: "שמעתי שהאריס בעד להפסיק לתת נשק לישראל. היא רעה לישראל והיא רעה ליהודים. צריך לבדוק את הראש של יהודים שיצביעו להאריס. נתתי להם את רמת הגולן, נתתי להם את ירושלים ואפילו בניתי שם את השגרירות, נתתי להם את הסכמי אברהם. נתתי להם עסקה חדשה עם איראן - הבעיה היא שהם לא עשו עם זה שום דבר. אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני, הייתי מסתדר איתה"

✅ לאחר הסערה בעקבות האנטישמיות באוניברסיטת קולומביה: 3 הדקנים הבכירים התפטרו מתפקידם, אחרי שהוצאו לחופשה לפני כחודש. דקן רביעי נשאר לעבוד במוסד

✅ מטה טראמפ הודיע: הנשיא לשעבר הצליח לגייס 28 מיליון דולר במהלך היומיים האחרונים באירועי איסוף תרומות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.