רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ לאחר היתר הרבנים הליטאים אלפים נוסעים בכל יום  לחוף שרתון היום יום שישי היו צריכים לתגבר עוד אוטובוסים מחברת אפיקים לאחר שה45 אוטובוסים שהקצו לזה מספיקים רק ל3000 איש והדרישה בפועל היא למעלה מ5000 בימים הרגילים בשבוע  וביום שישי עוד יותר מכך.
נציגי הציבור הליטאי אומרים ש"חלילה אינם מזלזלים באותם שרבותיהם אוסרים את הדבר אבל זה צורך אמיתי של הציבור כפי שרואים למעשה, המחלוקת בדברים עתיקה וכל אחד יעשה כרבותיו".

✅ חבר מועצת העיר מסיעת טובת העיר עו"ד שלמה אלבוים פרסם הודעה שנשלחה לתושבי העיר בני  ברק, דרישה לשיפור אופן חלוקת השוברים וההטבות מהעיריה, דרישה לפני מיצוי הליכים בבית המשפט.

✅ שר האוצר סמוטריץ' במכתב חריף ליועמ''שית: ''אני האחראי - ואני קובע להמשיך את סבסוד המעונות''
נ.ב. סוף סוף הגיע הזמן שיעמידו את המשפטנים והשופטים במקומם הראוי.

✅ מוטי קסטל: השר גולדקנופף תקף את ניר ברקת בישיבת הממשלה: ראיתי בריאיון שאתה מתכוון להתערב  לי ברמ"י. אז אני מציע ומודיע שאתה לא תטפל ברמ"י ולא תתערב בעניינים שלא קשורים למשרד שלך. אתה תמשיך להתעסק ב'מה שטוב לאירופה טוב לישראל'.

✅ המשטרה פתחה בחקירה כנגד מפגינת השמאל שאמרה הלילה: "אם נתניהו לא יתפטר נדאג שיהרגו אותו״

✅ ‏"כ-60% מהנופלים במלחמה הם דתיים, מתנחלים, וחילונים מהמעמד נמוך". (כאן).

✅ בן גביר התייחס לדבריו של נשיא המדינה יצחק הרצוג, שאמר הבוקר כי "צריך להוציא את הכהניזם מהממשלה", ואמר: "כשהוא התמודד לנשיאות הוא נפגש איתי מספר פעמים כדי לקבל את תמיכתי, ואמר את כל מה שהיה צריך כדי לקבל את תמיכתי" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.