רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2024

צימוקים

 

✅ שילה פריד: הרב דוב קוק, רב קהילה חרדית (ייחודית ושונה מעט) בטבריה הפתיע את תלמידיו שאמר להם כי בעיניו עליה להר הבית היא מצווה חשובה וגם הוא עצמו עלה להר.

✅ מודעות בשטיבלעך 'היכל יצחק' בקרית ספר: אדם הוכיח שגזירת הגיוס היא בעוון הבלורית שבני ישיבה מגדלים אבל אדם אחר העיר בכתב יד  שזה פלא כי בצבא מגלחים לבחורים את הבלורית.

✅ בני ברק: במהלך השבת התקיימה הפגנה בפאתי שכונת פרדס כץ בשל חילולי שבת לתיקון רמזורים. בשל ההפגנה העבודות הופסקו.

✅ ארי כהן: ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן סירב לאשר קבלת מקררים עבור תושבי העיר - מטעם משרד הרווחה ועמותת פתחון לב. הטענה: ״העמותה ממומנת מכספי מיסיון״.

✅ בכירים בש״ס: "בשיחות שנערכו בין דגל לש"ס הובהר כי ש"ס מחוייבת לתמיכה ברב ציוני דתי. דגל שמבינים שבלי ש"ס לא ניתן סיכוי לאף מועמד יעדיפו לתמוך ככל הנראה ברב קלמן או ברב מיכה". לפי הבכירים, סיכויי הרב קלמן בר גדולים  מסיכויי הרב מיכה והרב לאו" (מקור ראשון)

✅ הבחירות לרבנות הראשית: לפי פסיקת בגצ הבחירות לא יאוחרו מכח באלול. עם זאת הועדה עדיין לא קבעה תאריך ויתכן והבחירות שוב ידחו במספר שבועות. המועמדים המובילים הגר"ד יוסף בספרדי והגרמ"ח לאו באשכנזי.

✅ ארי כהן: ח״כ יוני משריקי עלה לאחרונה לביתו של הגר״ש מחפוד בנסיון להחתימו על מכתב שדורש לקבוע את זהות המועמד לתפקיד הראשל"צ רק לאחר כינוס המועצת, אך הגר״ש מחפוד דחה את ההצעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.