רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ גזירת המעונות: השרה אורית סטרוק לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "זו לא החלטה, זו חוות דעת שמנוסחת בצורה לא נכונה.  כרגע היא אוסרת על מתן תמיכות לבחורי ישיבות, כשנשנה את ההגדרה של התמיכה, נוכל לאפשר אותה. בג״צ אמר אמירה ברורה שאי אפשר להפסיק תמיכה באמצע שנת לימודים וכך יהיה גם השנה" .

✅ "אם לחרדים אסור, למה למסתננים מותר?". המרכז למדיניות הגירה ישראלית בפנייה ליועמ"ש: "הפסיקו את תמיכת הממשלה במעונות למסתננים" 

✅ לשכת ראש הממשלה: כשגלנט מאמץ את הנרטיב האנטי-ישראלי, הוא פוגע בסיכויים להגיע לעסקה לשחרור החטופים. היה ראוי שיתקוף את סינוואר, שמסרב לשלוח משלחת למו״מ, ושהיה ונשאר המכשול היחיד לעסקת חטופים .

✅ גדעון סער בפוסט ארוך ומנומק תוקף את האלוף במיל. ישראל זיו שמתפקד בחודשים האחרונים כפרשן הבטחוני המרכזי בחדשות 12: ומפרט את טעויותיו בכל השנים האחרונות. סער אף טוען כי בני גנץ ביקש למנות אותו לשר בממשלת החירום.

✅ דובר צה"ל: ‏בדקות האחרונות הפיץ ארגון הטרור חמאס פרסום בטלגרם הכולל הודעה כתובה בה הוא טוען כי בשני אירועים נפרדים נהרג חטוף ונפצעו שתי חטופות ע״י פעילי חמאס.
בשלב זה אין לנו כל תימוכין מודיעיני שמאפשר להפריך או לאושש את טענות החמאס. 
אנחנו ממשיכים לבדוק ולברר את אמינות ההודעה ונעדכן בהקדם בכל מידע שיהיה לנו

✅ חברת התעופה ראינאייר הודיעה על ביטול הטיסות לנתב"ג עד 27.08. לופטהנזה משהה את כלל הטיסות לת"א, טהרן, ביירות ועמאן עד ל-21.08

✅ דיווח בפוקס ניוז: טראמפ מתכוון לתבוע את משרד המשפטים של ארה"ב בסכום של 100 מיליון דולר בעקבות הפריצה לאחוזתו מאר א לאגו במסגרת חקירת פרשת המסמכים המסווגים (שכתב האישום נגדו בנושא בוטל על ידי שופטת מטעמו) - בטענה כי היה מדובר ב"רדיפה פוליטית" (רוזנצווייג).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.