רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2024

 
📌 נשאר לי מפסח:
חזה של הרב לנדאו,
שוקיים של הרב מחפוד ,
ביצים של הרב אוירבך ,
מלפפונים של הרב רובין,
קמח של הבד"ץ
כתף של הרב גרוס
לשון של הרב ווסטהיים
מה אני מכין מכל המרכיבים הללו???
תעשה ישיבת מועצת גדולי הלול והרפת

📌 אלוקים שאל את פרעה איך היה היה המכות???
הוא אמר לו 10

📌 בעניין ה'הכשר' לנייר טואלט, יש לי קרוב משפחה שעלה ארצה בשנות השבעים ופתח עסק לחומרי ניקוי בבני ברק. עובר יהודי ושואל על מחיר נייר הטואלט.. באידיש. הקרוב שלי משיב לו ואז הוא שואל אם יש לזה הכשר. עונה לו בעל החנות: "א ואדע" (בודאי), פון הרב אונטרמן..."

📌 כשיצאו ישראל ממצרים עמד השטן וטען: הרי עוד לא עברו 400 שנה, ומדוע יצאו עכשיו?
ענו לעומתו נשי ישראל: אל דאגה, אנחנו נמשיך להעביד אותם גם כשיצאו...
על זה נאמר: "בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותנו ממצרים".

📌 ש שלושה סיפורים שהם סגולה להנצל מעבודות הפסח בבית
מי שקורא אותם בקול מובטח לו שהוא בן עולם הבא ולא יצטרך לשטוף כלים עד סוף השנה:
סיפור א'. שכנה אחת דפקה אצל השכנה וביקשה סמרטוט ענתה לה השכנה שהוא יצא לקניות.
סיפור ב'. אשה אחת ביקשה מבעלה הלחוץ מהנקיונות שיעזוב הכל ויעזור לה בזה שילך לבית הכנסת ללמוד הלך האברך וחזר אחרי רבע שעה שאלה אותו מה קרה ענה לה תגידי כמה אפשר לעזור?!
סיפור ג'. אשה אחת רואה את שכנתה מזיזה את הספה לבד שאלה אותה מדוע את מתאמצת חכי שבעלך יחזור ענתה לה הרבה יותר קל להזיז ספה ריקה מאשר להזיז ספה שמישהו יושב עליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.