רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ עמית סגל ב'ידיעות': בש"ס וביהדות התורה הוכו הלם מהצהרת גלנט. מאחורי הקלעים, טענו, התגבשו בשבועיים האחרונים סיכומים חסרי תקדים. החרדים הגיעו עד קצה גבול ויתוריהם, ומעבר

✅ בני ברק: האברך שנעצר בחשד להצבעה עם ת.ז. שאינה שלו נמצא עדיין במעצר בית. עוד נודע, כי מי שהחזיק בו עד להגעת המשטרה ומסר אותו לשוטרים הוא אחד מחברי המועצה הנכנסת.

✅ חברי ועדת הבחירות של דגל התורה בבני ברק תפסו למעלה מ10 זיופים של חסידי גור בקלפיות שהגיעו עם תעודות זהות לא שלהם בהם גם ת.ז. של חסידי סאטמר. בכיר בדגל התורה החזיר את תעודות הזהות לבעלים והשתיק את הפרשייה לפני שהיא הגיעה למשטרה. (ידיעות בני ברק)

✅ אבישי גרינצייג: רשת מעיין החינוך התורני של ש״ס שמתוקצבת על ידי המדינה, מתחייבת בבית המשפט לממן את חובות העיתון המפלגתי הפרטי של ש״ס. ברשת החינוך של ש״ס טענו שקיבלו אישור מהיועצת המשפטית לממשלה למימון הזה. היועמ״שית מבהירה - מעולם לא אישרתי דבר כזה

✅ יו״ר סיעת ׳כח׳ בבית שמש הרב שמעון גולדברג בהקלטה למצביעי ׳כח׳ בעיר: ״ההישג הגדול שהשגנו אינו מובן מאליו, הוכחנו שוב שכוחנו באחדותנו - אחדות 80 קהילות וחסידויות, הסיעה שמרכזת ומלכדת את הקבוצה האגודאית הגדולה גם בעיר בית שמש. א גוט׳ן שבת״.

✅ שקר 'פנימה' ב'ישראל היום': 52% מהדתיים הלאומיים תומכים בגיוס חרדים לצה"ל. רק 26% ממצביעי ש"ס ו-15.8% ממצביעי יהדות התורה ציינו כי בעבר התנגדו לגיוס חרדים וכעת חושבים שצריך לגייס.

✅  14.4% ממצביעי ש"ס סוברים כי כולם, כולל ערבים, צריכים לשרת בצה"ל או בשירות לאומי, בעוד שאפילו מצביע אחד מיהדות התורה לא הסכים על כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.