רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ הוועדה להצלת עולם התורה (הפלג הירושלמי) בהכרזת מלחמה: "היהדות הנאמנה מכריזה הערב על יציאה למאבק נחוש שטרם ידעה המדינה כמותו. בג"ץ חשף הפעם בבירור את פרצופו האמיתי" 

✅ דגל התורה :הפגיעה בלומדי התורה, בישיבות ובחינוך התורני לא יעבור לסדר היום. בג"צ והמערכת הפקידותית החליטו על מאבק כולל בלומדי התורה ובחינוך התורני והם חייבים להוכיח לכולם שהם בעלי הבית במדינה הזאת והם גם יחליטו עבורינו לאיזה קואליציה נלך. איך אפשר להוציא צו ביניים תוך שעה, כשאדם מן השורה יכול להמתין שנים לפסיקה?. הכל מתוזמן. נדאג ללומדי התורה ולחינוך התורני ונשאל את גדולי התורה כיצד לנהוג מבחינה פוליטית לאור הפגיעה הגלויה בלומדי התורה ובציבור החרדי כולו. "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ"

✅ עמיאל ירחי: המפלגות החרדיות בהלם מפסיקת בג"ץ. מדברים על דרישה מיידית לשינוי תקנות התמיכה כדי להחזיר את תקציב הישיבות ולאחר מכן לחוקק חוק דיחוי מוצמד לחוק יסוד לימוד התורה 

✅ אבי מוסקוב: בעוד יומיים יכנס לתוקף נוהל חדש של משרד התחבורה ממנו עולה כי פקחי התחבורה הציבורית יפעלו לראשונה גם בשבת, זאת בניגוד לסטטוס קוו :

✅ שלושה חברי כת לב טהור הורשעו בחטיפת שני ילדים ביום שבת תוך חילול שבת מחפיר. משרד המשפטים האמריקאי: "התנהגותם של הנאשמים שכללה נישואי ילדים בכפייה היא בלתי מתקבלת על הדעת".

✅ החייל שירה למוות בגר הצדק ישתחרר למעצר בית 

✅ מחפשים את המדליף: ראשי אגפי החקירות לשעבר בשב"כ, שמונו בידי שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, פועלים לחשוף את זהות המקור העיתונאי שהדליף את פסק דין הסבירות - בניגוד לכתב ההסמכה שלהם, שהגביל את עיסוקם להיבטים מערכתיים בלבד של שמירת מידע.  (נטעאל בנדל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.