רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ 720 חברי מפלגת ׳יש עתיד׳ צפויים להשתתף בפריימריז. הקלפיות ייפתחו ב-14.00 עד 19.00. ההכרזה על מינוי יו״ר תתקיים בסביבות השעה 20.00.

✅ לפיד ניצח את בן ברק בתוצאה מפתיעה: 52-48 אחוז. לפיד קיבל 308 קולות, בן ברק 279

✅ עמית סגל: הבעת אי אמון מדהימה. במפלגה שהקים ושאת הגוף הבוחר שלה בחר בעצמו הוא ניצח את בן ברק ב-29 קולות בלבד.

✅ השר קרעי: התקשרתי לברך את המנצח הגדול והמפתיע של הבחירות לראשות מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד. אמרתי לו שעל אף התהום האידיאולוגית הפעורה בינינו, משמח אותי לראות דמוקרטיה במיטבה, חיה ובועטת… גם אם האלגוריתם שלה, שבה הנבחר בוחר את בוחריו, מזכיר יותר את פוטין…

✅ היועמ"שית מכה שנית: בתשובה לבג"צ בעתירות נגד השר בן גביר כתבה - "יש לבטל את החלק בתיקון המקנה לשר לביטחון לאומי את הסמכות להתערב בתחום החקירות נוכח הפגיעה הקשה בעצמאות מערכת אכיפת החוק. שאר חלקי התיקון אף הם אינם חוקתיים ודינם בטלות, אלא אם בית המשפט יפרש אותם באופן המבטיח הגנה על זכויות אדם, ומניעת פוליטיזציה של עבודת המשטרה".

✅ ברגע האחרון, וחצי שעה לפני שהוא אמור להתכנס - בוטלה ישיבת קבינט המלחמה שהיתה אמורה לקיים דיון המשך בעניין העסקה לשחרור חטופים (סולימאן מסוודה).

✅ דוברת הבית הלבן בתשובה לשאלת עיתונאית על המנעותה של ארה"ב מהטלת וטו במועצת הביטחון של האו"ם: ההחלטה של מועצת הביטחון של האו"ם אינה מחייבת ואינה יוצרת מחויבות חדשה ע"פ הדין הבינלאומי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.