רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ גנץ הגרוע והמסוכן ביותר לחרדים - מהדורת הבוקר | אבי בלום לקאהן וחכם ב'קול חי': "בכל צומת שהיינו צריכים את עזרתו, גנץ תקע לנו סכין. דיבר נגד הכסף למורות החרדיות, בחוק הגיוס הניח על השולחן חוק יותר גרוע משל לפיד. החרדים מחבקים אותו כי הוא אף פעם לא מדבר נגדנו, אבל בפועל הוא משתמש בידידות איתנו כדי לתקוע לנו סכין"

✅ בשורה לאברכים: אושר תקציב האברכים לפי ערך נקודה של 472 ש״ח. (כ850 ש״ח לאברך יום שלם). ישולמו גם הפרשים לחודשים 1-2/2024

✅ ראש עיריית קריית יערים יצחק רביץ ביקש בישיבת המועצה הראשונה את אישור המועצה להלוואה של מליון שקל  לצורכי ביטחון וההצעה לא עברה. 

✅ הלם בטלז סטון: נציגי מפלגת ש"ץ המזוהים עם קהילות המודרנים הצביעו נגד מתן תמיכות למגידי שיעורים ולפעילות המתמידים של הילדים. הצבעתם הפילה את התקציב. רבני היישוב בהלם (פריינד)

✅ ישראל כהן: סוער בטלזסטון: לאחר שחברי מועצה לעומתיים לדגל התורה הפילו את תקציב מגידי השיעורים ופעילות המתמידים - בצעד חסר תקדים המרא דאתרא הגר"א שולמן הלווה הבוקר עשרות אלפי שקלים מכספו פרטי כדי לממן את הפעילות. הכסף הועבר ישירות מחשבונו של הרב לחשבון העמותה

✅ בישיבת סיעה ראשונה שכינס היום יו"ר שס אריה דרעי במעונו בירושלים, השתתפו 7 חברי מועצת העיר החדשים מטעם שס בבני ברק, לצד יו"ר הסיעה אוריאל בוסו והשר חיים ביטון.
במהלך הישיבה אמר דרעי כי עד כה לא התקבלה הצעה הוגנת לשס לפי גודלה כסיעה השניה בעיר, ולכן שס הולכת לאופוזיציה, אא"כ דרישותיה יתקבלו.
"עד אז שס תצביע נגד ותהיה אופוזיציה לוחמת", הבהיר דרעי.

✅ מיכאל שמש: יו״ר ש״ס דרעי זעם השבוע בישיבה סגורה על סיכול חוק הרבנים - זה חוק שאפשר לפרק עליו את הממשלה. מה אלקין קשור? אין מולו בכלל הסכם קואליציוני הוא מפלגה חדשה. מה הוא מתערב בזה בכלל. זו חוצפה שגנץ הצביע נגד התקציב, הוא נכנס לקואליציה הוא ידע שחוק הרבנים עבר בטרומית. הם לא מכבדים שותפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.