רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 במרץ 2024

ווארטים

 

📌ספר טלפונים של צ'אלמער:
קירשנבוים -מהדגים
פייבאלע - הירקן
ווייס-מהגמ"ח
קלצקין -מהלוויות
שוורץ -מהטיכאלאך
קרויס-מהרעקלאך
אורי -מהפיצה
היימן-מהמכולת
כהן -מהחמוצים
בלום -מהספרים
רודיך-מאגד
הויזמן-מהטלתים
וולדר-מהסיפורים
לבל-מאלקטרוניקה
למברגר-ממאוחדת
מרקוביץ-האורגניסט
שיינברגר-מהמודעות
מילר- מהפרוואנעס
רוטשילד -מהטמבור
טעפ-מהרמקולים
בלוי-מהירקות
רוט -מהפייטים
אוירינג-מזק"א
בורנשטיין-מהפירסום
גפנר -מוועד הרבנים
הולצברג-מבומביי
חיימסון -מהעיתון
לודמיר-מהנעלייים
מינצברג -ממתמידים
סלונים-מההלולאות
הלל-מהמודיע
שטרן-מהעופות
זילבר-מהכלי כסף
רוטמן-מהקייטרינג
דייטש-מהמסעדה
אטיק -מקמחא דפסחא
ביכלר-מהנייעס
ברנשטיין-מחיי עולם
הופמן-מההסעות
חשין-המלמד
פסח קרישבסקי - הפויקער
מלר -מיד עזרה
קרויזר-מהדולרים
נברוצקי-מהקוגלאך
קורנבליט-מההזמנות
מורגנשטרן-מהתכשיטים
אבוחצירא-מנהריה
יענקלה -מהקאדאשקעס
אנשין-מהסלטים
רבינוביץ-מהכותל
גוטפרב- מזכרון משה
דייטש-מהצ'יינג'
הורוביץ-מהמכוניות
סאמעט -מהתזמורת
רוזנר -מהדגים
קורנבליט -המנקר
קלצקין-הקברן
גרומן-מחברה קדישא
לנדמן-מהכלי כסף
יעקאב-מהגמ"ח
רוזנצווייג -מהארבע'ס
פרידמן-מהמיץ רימון
ושלוימה'לע הקלעפער
די אלמנה רוזנפלד - מהמיץ רימון

📌ילד אחד הודיע שהוא מתחפש בפורים לאשה.
הגיע פורים והילד לא התחפש.
שאלו אותו למה לא התחפשת?
הוא ענה להם: התחפשתי, אבל אין לי מה ללבוש.....

📌הילד הקטן: אמא אני רוצה להתחפש לראש הממשלה!
אמא: אתה קטן מכדי לסחוב כל כך הרבה תיקים!
הילד הקטן: אני ייקח את אמסלם שיעזור לי.
אמא: אין לי מספיק מקום בבית

📌מצוד נרחב של משטרת ישראל, אחר המיילדת של נתניהו! היא ״המקורבת״ הראשונה של ביבי ויש חשש שהיא יודעת דברים שאפילו ביבי לא יודע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.