רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ מיכאל שמש: היועמ״שית מציעה לממשלה אפשרות להביא החלטת פטור חדשה שתסדיר את מעמד  בני הישיבות למספר חודשים.

✅ מחר ב׳מקור ראשון׳ הרב חיים נבון מתייחס בחריפות לאי התגייסות החרדים ותוקף את ׳יחידה 360׳: ״מעולם לא הסכמנו לעסקה שבה אנחנו נהרגים והם מזהים את גופותינו״.

✅ ראש ישיבה חרדי אמריקאי נעצר בנתב"ג בעת שניסה לעזוב את הארץ, הרקע: עבירות בתוך המשפחה

✅ מכה קשה ואנושה לש"ס לדרעי ולזייברט: השופט דחה על הסף את הבקשה לפסול את מועמדות בוסו. המשמעות, הוא ייאלץ להישאר במרוץ או להתפטר ולא לזרוק את האשמה על בית המשפט .

✅ דרמה: השופט מצהיר בדיון בבית המשפט המחוזי כי "העתירה לפסילת אוריאל בוסו ממועמדות לראשות העיר בני ברק, נדחית על הסף".

✅ השופט בדיון: "החוק קבע מועדים ברורים -  הייתם צריכים לעתור לפני כחודשיים. המשמעות של זה בעייתית, כי אם אפסוק עכשיו לפסול אותו - אז יומיים לפני הבחירות ש"ס תישאר ללא מועמד? ללא קמפיין? רוצים תעתרו אחרי שייבחר". (מרדכי הלפרין)

✅ הקומבינה בבני ברק על גב התושבים: עו"ד משה ליפל טוען שבניגוד לתצהיר שהוגש לבית המשפט מטעם השר בוסו, לפיו נאלץ לעבור מהדירה ברח' סוקולוב בבני ברק חזרה לפתח תקווה בשל המלחמה והעובדה שבדירה בסוקולוב לא היה ממ"ד - הוא יציג הבוקר בביהמ"ש מסמכים לפיהם במבנה יש ממ"ד. (הלפרין).

✅ הלפרין חושף ב'קול חי': דרמה חרדית. הדרג הבכיר בדגל התורה מעביר היום הצעה לדרג הבכיר בש"ס - מוכנים להצביע בעד אוריאל בוסו לראשות בני ברק אחרי פסיקת ביהמ"ש. התמורה שדורשת דגל מש"ס: הורדת המועמדים בבית שמש (משה אבוטבול) ורכסים (מוטי ויזגן) מה שיעניק את הראשות לדגל התורה. אם דגל תומכת בבוסו, הוא ראש העיר הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.