רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ תדהמה בחיפה: לאחר שש"ס ואגודת ישראל הודיעו על תמיכתם במועמד דוד עציוני לראשות העיר הוא הצהיר בכנס רב משתתפים שנערך באוניברסיטת חיפה כי בכוונתו להוסיף קווי אוטובוס בשבת ולהפר את הסטטוס קוו בעיר. (ויסברג).

✅ צבי רייך נציג הפלג הירושלמי בבני ברק (הגר"צ פרידמן) הסיר אמש את מועמדותו לראשות העיר, לאחר שהצליח למקסם את המו״מ מול ראש העיר המיועד חנוך זייברט.

✅ יו״ר סיעת בני תורה (הפלג הירושלמי) חיים אפשטין נענה ללחצים הרבים והסיר את מועמדותו לראשות עיריית ירושלים

✅ שס צפויה להודיע היום על תמיכתה ביחיאל לסרי לראשות העיר אשדוד, כחלק מחימום היחסים עם גור וויז'ניץ. בתגובה בגוש הליברלי בראשות סניה כצנלסון, ברק סרי והלן גלבר ייפגשו הערב כדי להתאחד לבלוק שיכריע את הבחירות כבר בסיבוב הראשון.

✅ קולדצקי: ‏התגייסות חסרת תקדים של הרבנים להצלחת דגל בבני ברק: בהוראת מרנן הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש, החליט  מרן הגר"ש גלאי לקצר את שהותו בחו"ל, והוא ישוב ארצה על מנת להשתתף בכינוסים ולפעול להצלחת "דגל" בבני ברק.

✅ מ"מ ראש העיר ויו"ר דגל התורה בבני ברק מנחם שפירא ל'קו עיתונות': "דגל התורה מתמודדת עצמאית והתחדשה בנציגים דומינטיים חדשים גם כדי לשנות את השיטה בחלוקת המשאבים ולפעול בניקיון כפיים. נוביל את מועצת העיר ולא נעביר תקציב בלי שיפור בניקיון וחזות העיר, שיפור התשתיות, הדאגה לקהילות ולמוסדות והטיפול בנוער ושיפור הרווחה"

✅ עוד מיו"ר דגל התורה מנחם שפירא ל'קו עיתונות': "בסיכום להורדת הווטו דרשנו שראש העיר יתחייב להוסיף משאבים רבים וסכומים גדולים מאד על מנת שהעיר תהיה נקיה ומכובדת, זה חילול השם שאין כדוגמתו שבני ברק תהיה מלוכלכת. בנוסף חשוב לי להדגיש שניהיה כתובת לכל פונה, נרד פיזית לשכונות לפתור בעיות ונסייע לקהילות ולאברכים בכל דרך".

✅ שלמה אלבוים, יו"ר רשימת 'טובת העיר', בבני ברק ל'מנדיבתאן': "תושבי בני ברק יודעים שאנחנו היחידים שיכולים לבלום את חנוך זייברט ולפקח עליו מקרוב. בסקר בשבוע שעבר היו לנו שני מנדטים. עכשיו לדעתי אנחנו כבר אוחזים בשלושה, ואני מאמין שנסיים עם יותר"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.