רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ יעקב גרודקה, מגיש המהדורה המרכזית של רדיו קול ברמה, חשף הערב בשידור כי פרוש, ראש עיר מכהן העסוק בפעילות עניפה, פינה את הלו"ז כדי להגיע לעימות, ואילו יהודה בוטבול הבריז ברגע האחרון. - בוטבול פוחד מעימות

✅ בכיר בש"ס ל'חשיפות והדלפות'  "כל משרדי הממשלה שתחת ש"ס לא שיתפו פעולה עם אלעד במטרה לדפוק את פורוש. כל תקציב שהיה מגיע לעיר לא התקבל. בראש המציקים 'ארבל המערבל' שר הפנים שעצר לאלעד תקציבים לפנסי רחוב ולגינות. המטרה הייתה ברורה, לנשל את פורוש מתקציב ואח"כ לומר לכולם שהוא לא מתפקד".

✅ הרב חיים יוסף דוד אברג'ל מנתיבות קורא לאשדודים להצביע לסרי לראשות העיר, ולא למועמד שס

✅ מ"מ ראש העיר ב"ב חנוך זייברט בחצות בסקופים: "כשכיהנתי כראש העיר, מצב הנקיון היה יותר טוב מהיום, בקדנצייה האחרונה מישהו אחר היה בתפקיד". • על איומי 'דגל': "יש לנו הסכם, אני מאמין שיקיימו אותו למרות רעשי הרקע למיניהם. מי שרוצה ניקיון וניהול נכון בעיר, שיצביע ג' וייתן לנו את הכוח לחולל את השינוי".

✅ גודי סילמן מראשי 'דגל התורה' בחצות בסקופים: המירוץ שלנו הפעם הוא למועצת העיר, מעריך שנתמוך בזייברט אבל לא יכול להתחייב על כך בשל העבודה שגדולי ישראל עדיין לא חתמו על זה. לא יכול להיות שהצרכים שלנו ושל קהילות חסידיות ייעלמו.

✅ יו"ר מפלגת 'טובת העיר' עו"ד שלמה אלבוים בחצות בסקופים: לצערי המקורבים לצלחת קיבלו בבני ברק את צרכי הקהילות שלהם והקהילות שלנו נותרו מאחור. הגענו לשנות ואנחנו מצפים ל-3 מנדטים. לעסקנים בבני ברק יש הרבה ממה לפחד.

✅ יו"ר 'הליכוד' ב"ב יעקב וידר בחצות בסקופים: קמפיין הבחירות על ניקיון העיר הוא פייק ניוז בשל העבודה שמי שכיהן בעשור האחרון בתפקידי ראש העיר וסגן ראש העיר - לא עשה כלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.