רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 בדצמבר 2023

מבזקים

 

✅ סולימאן מסוודה: ‏שר הביטחון יואב גלנט תקף את ראש המוסד דדי ברנע לאחר שהאחרון שב מאחת הנסיעות בחו״ל, על רקע ניהול סוגיית שחרור החטופים. באחת הישיבות שבה השתתפו השניים, בנוכחות ראש הממשלה, מחה גלנט על התנהלות ברנע מול המתווכות

✅ עוד מסולימאן מסוודה: גלנט לא מרוצה מהדרך שבה ברנע מנהל את המגעים לשחרור חטופים עם המתווכות, והביע את זה בדיונים כמה פעמים

✅ זיסמן ב'יתד': האיש הכי מאוים בפוליטיקה כרגע הוא לפיד. לפי הסקרים הוא צפוי להתרסק בבחירות הקרובות, אם תקום מפלגת שמאל מאוחדת, וריצה של בנט מצד שני. במקרה כזה לפיד ירד לנתון חד ספרתי.

✅ עוד מזיסמן ב'יתד': נקודה מעניינת בסקרים האחרונים. מאז שליברמן ואנשיו נטשו את סדר היום האנטי חרדי, והם מתמקדים בסדר יום ביטחוני, הם נוסקים בסקרים. "ישראל ביתנו החדשה".   

✅ ארי כהן: גם שעות אחרי שפורסם כי בנט חשף פרטים חסויים בלי אישור צנזורה, בלשכתו "מסרבים להתייחס" למחדל.

✅ בנט מגיב על הביקורת על כך שחשף מבצעים שביצעה ישראל באיראן: "משך 30 שנים ישראל נופלת בדיוק למלכודת של התמנון האיראני. הבעיה עם איראן אינה פרסום המהלכים שביצענו נגדה שכבר נודעו בעבר, אלא שאיראן מחטיפה לנו דרך חמאס וחיזבאללה ואפילו החות׳ים, והממשלות בעשור האחרון נואמות ומדברות אך לא גובות מחיר כואב ממנהיגיה"

✅ מיכאל שמש: אם בנט מזהה כל כך נכון את האיום האיראני ופעל באומץ נגדו. למה הוא הסתפק במתקפה ישראלית על בסיס מל״טים. מי מנע ממנו כראש ממשלה להשמיד את הכור האיראני. או לחסל כמה בכירים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.