רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 בנובמבר 2023

מבזקים


✅ ח״כ יצחק קוריזר, יו״ר סיעת עוצמה יהודית באולפן ynet: אחרי המלחמה הממשלה צריכה להחזיר את המפתחות ולקבל מחדש את אמון הציבור

✅ שר החוץ וחבר הקבינט אלי כהן ב׳רדיו 103׳: ״אין שעון מדיני. אנחנו נמשיך כל זמן שיידרש, שבועות וחודשים, עד שנשיג את שתי המטרות - חיסול החמאס והשבת כל החטופים״.

✅ דיווח ב-CNN: מסמך שנמצא ברכב של מחבלי חמאס מגלה שאיראן רצתה לעזור לארגון הטרור לייצר נשק עצמאית בכך שתוציא חמאסניקים ללימודי הנדסה, פיזיקה וטכנולוגיה באיראן.

✅ החימוש שמעביר הפנטגון לדרישת ישראל, לפי דיווח בבלומברג: 2000 טילי Hellfire למסוקי אפאצ'י. 57 אלף פצצות ארטילריה 155 מ"מ. 400 פצצות מרגמה 120 מ"מ. טילי כתף חודרי-בונקרים M141. 75 רכבים צבאיים טקטיים קלים. יותר מ-300 מיירטים לכיפת ברזל. אמצעי ראיית לילה ואופטיקה.

✅ ‏'ישראל היום': ישיבת קבינט המלחמה הסתיימה ב-2 לפנות בוקר. חלק נכבד ממנה עסק במתווים האפשריים של הסכמים עם חמאס לשחרור החטופים

✅ ערוץ BBC הבריטי הביע התנצלות פומבית לאחר שהאשים את ישראל בתקיפת צוותים רפואיים ברצועת עזה

✅ עיתונאית ה-BBC מדווחת כי חמאס היה עורך באופן קבוע מסיבות עיתונאים בשיפא בזמן מלחמה

✅ אחרי בלינקן: סרט הזוועות של דובר צה"ל מוקרן גם לשליח של ביידן, ברט מקגורק :

✅ על רקע בתי הצעירים השרופים בכפר עזה: נשיא הפרלמנט הרומני הכריז שיקרין את סרטון 7.10 בפני שני בתי הנבחרים בארצו – לאחר ששמע שנשיאת הפרלמנט הבלגי סירבה להקרינו .

✅ ראש הFBI בקונגרס: "הדאגה המיידית שלנו היא שאנשים או קבוצות קטנות ישאבו השראה מעוותת מהאירועים במזרח התיכון ויבצעו פיגועים כאן בבית" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.