רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 בנובמבר 2023

מבזקים

 

✅ זעזוע - גפני מעודד את 'אחים לנשק' השמאלני - בן כספית: ח״כ משה גפני עמד בלחצים שהיו לא פשוטים: ״אחים לנשק״ קיבלו היום בוועדת הכספים אישור פטור ממס לפי סעיף 46 יחד עם עוד עשרות עמותות.

✅ פינדרוס מתקומם נגד גפני: אברהם פריינד: פינדרוס פחות אהב את העובדה שגפני מיהר לאשר הבוקר בוועדת הכספים בהליך מהיר בוועדת הכספים סעיף 46 לעמותת אחים לנשק. פינדרוס טען ש"מדובר בעמותה פוליטית, אני בעד ההחרגה, השאלה אם יש ניגוד עניינים, ומה יהיה עם הכסף לאחר המלחמה?". גפני: "במצב הנוכחי זה נכון וצריך לעשות את זה".

✅ בנק ישראל נאבק בחרדים ותובע מן הממשלה להחליט עתה על ביטול התקציבים הקואליציוניים לשנת 2024. מטרת הבקשה לסכסך בין החרדים לקואליציה ולממשלה, ולאפשר לשמאל להציע לחרדים כי הם יצפצפו על הבקשה הזו ויתנו לחרדים כסף אם יתמכו בהם נגד הימין

✅ עמיחי שטיין: הנתון המעודכן על הפגנת התמיכה בוושינגטון:  290,000 משתתפים.

✅ לפיד אומר בגלוי כי מנהל מו"מ עם החרדים להפיל את נתניהו בזמן הלחימה, ולכן השמאלנים בתקשורת החלו להתחנף לדרעי: לפיד ליונית לוי: צריך להחליף את ראש הממשלה בזמן הלחימה. הממשלה לא מתפקדת, אנחנו לא יכולים לנהל מלחמה ממושכת עם ראש ממשלה שהציבור לא מאמין לו. לא צריך בחירות עכשיו, צריך ראש ממשלה אחר מהליכוד. אנחנו מדברים עם חברי הליכוד ועם החרדים :

✅ מהליכוד נמסר בתגובה: מצער ומביש שלפיד עושה פוליטיקה בזמן מלחמה כשהוא מציע להדיח את ראש הממשלה שמוביל את המערכה ולהחליפו בממשלה שתקים מדינה פלסטינית ותאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט בעזה

✅ המתווכים הקטארים מנסים לקדם עסקה לשחרור של 50 חטופים - בתמורה להפסקת אש של שלושה ימים. כך אמר גורם המעורה במגעים לרויטרס. לפי הדיווח, העסקה, שבה מתאמת גם ארה"ב, תכלול שחרור של נשים וילדים מהכלא הישראלי - והגדלה של כמות הסיוע ההומניטרי שמוכנס לעזה. עוד אמר הגורם כי חמאס אישר את הקווים הכלליים של חמאס - אבל ישראל לא. לא ברור מה יהיה מספר המשוחררים מהכלא הישראלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.