רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

חוצפתו של ישראל אייכלר


מאת ירושלמי

לבוא ולומר כי הירידה של אגודת ישראל בירושלים היא זו שגרמה למחיר היקר בשרות הציבור בקדנציה הקודמת, זו חוצפה ועזות מצח.
עם כל הכבוד לנציג בעלזא בעירית ירושלים הרב מיכאל הלברשטאם הי"ו, מדובר ביהודי מעל גיל 80 עד 120 לאוי"ט, שאינו בקו הבריאות וכבר בקדנציה שלפני האחרונה (2013-2018) תיפקודו בעירייה היה לקוי, אולם בעלזא החליטה מסיבותיה היא להשאירו בתפקיד קדנציה נוספת, שהניבה חוסר עשיה מוחלט, למעט אי אלו יציאות קטנות לצרכי בעלזא בלבד.
גם עוזרו של הרב הלברשטאם שנשלח לסייע בידו מטעם בעלזא בעשור האחרון לא טרח לסייע לציבור האגודאי בירושלים וכל עשייתו הסתכמה במעט עזרה לחסידי בעלזא, שהעדיפו ברובם לבקש עזרה מחברי סיעות דגל התורה וש"ס.
אחרי דבריו אלו של ישראל אייכלר, היה מצופה שבעלזא תחליף את נציגיה בעירייה, אך לא, הרב הלברשטאם ועוזרו ימשיכו לקדנציה נוספת, ונראה על מי ועל מה יטיל הרב אייכלר את חוסר העשייה האגודאית בעוד חמש שנים.

מי שכן למד "לקח" זהו הרב מאיר פרוש, שגילה לאחרונה כי מי שהחליף את הרב יוסי דייטש בעיריית ירושלים מטעם שלומי אמונים, הרב יעקב הלפרין נציג חב"ד, הפך את לשכתו לבית חב"ד ואת עצמו לשליח הרבי בעיריית ירושלים, וכל עשייתו הסתכמה בטיפול בענייני חב"ד, וע"כ הוא החליט להחליפו לקראת הקדנציה הקרובה.

למעשה, מיום שהרב יוסי דייטש עזב את עיריית ירושלים נותרה סיעת אגודת ישראל בעירייה עם נציג אחד בלבד, הרב יוחנן ויצמן נציג גור באגודת ישראל, שגם עשייתו התמעטה בשנה האחרונה, משעוזרו המנוסה והוותיק הרב יוסי שטרן פרש מתפקידו לעסקיו הפרטיים, ובמקומו נכנס עוזר צעיר ובלתי מנוסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.