רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוגוסט 2023

מבזקים

 

✅איתי גדסי: תזוזות ברשימת אגו"י בני ברק - חיים מאיר לנגסאם חבר מועצת העיר הודיע על רצונו לפרוש אחרי 15 שנות עשייה. מועמד להחליפו: איש פניות הציבור של אגו"י יוסף יעקובוביץ, כנציג הסיעה הכלל חסידית

✅דוד חכם במהדורת הבוקר ב׳קול חי׳: ״חשבנו שהאלימות נגד מועמדים בבחירות היא רק במגזר הערבי, עכשיו האלימות הגיעה גם לבית שמש״. בצלאל קאהן: ״אתה משווה בין הרציחות במגזר הערבי לכמה קיצונים משועממים? אני לא אוהב את ההשוואה הזו״.

✅'יתד': רבנים ואישי ציבור הביעו זעם ומחאה על יוזמת עיריית ר"ג להפעיל 'אוטובוס רומס שבת' במסלול הרכבת הקלה המושבתת. גורמים משפטיים בוחנים אפשרות שמדובר ב'שוחד בחירות'.

✅דיווח: המחבל שביצע אתמול את הפיגוע בירושלים הוא בן של נהג אוטובוס של חברת קווים במודיעין עלית, בגלל זה הרבה נהגים לא הגיעו לעבודה לאות הזדהות עם אביו של המחבל. מאומת!

✅ריבלין ב'בקהילה': שניים מתוך שלושת ראשי המפלגות החרדיות נועדו בשבוע האחרון עם נתניהו. אחד מהם מספר שפגש את נתניהו של פעם, הזיק חזר לעיניו ואופטימיות נשפכת לו מהאזניים.

✅נציג "דגל התורה", הרב אברהם ובר, נבחר לפני שעה קלה על ידי מועצת עירית ירושלים, לתפקיד יו"ר ועדת הבחירות לעיריה. 19 חברים תמכו במועמדותו

✅עו"ד משה מורגנשטרן נבחר ליו"ר וועדת הבחירות לעיריית בני ברק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.