ביקור מיוחד ערך הפוסק הגאון רבי אהרן מרדכי בריסק דומ"ץ וראש בית הוראה ד'טאשנאד שליט"א בבית כ"ק אדמו"ר מסאטמאר שליט"א בליל ד' דחוה"מ פסח ערב שביעי של פסח, במשך שעה ארוכה שבה עלו ונדונו שורה ארוכה של שאלות בעניני הלכה ומנהג ודרכי הפסיקה.
כמו כן במהלך השיחה אירע רגע מרגש כאשר ציין
האדמו"ר שליט"א שהיום מלאו שלש שנים מאז תקופת הקורונה אזי בערב שביעי של
פסח השתחררה הרבנית תליט"א מביה"ח, והעלה האדמו"ר שאלות בהלכה שנדונו באותו
חג שלא יישכח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.