בעקבות לחץ מראשי חסידי בעלזא לאפשר לאדמו"ר לשוב לביתו לשביעי של פסח, ניסו הרופאים לחפש דרכים איך לעשות זאת והחליטו כי זה מסוכן וכי הרבי ישאר בבית החולים בשביעי של פסח
בעקבות החלטת הרופאים הודיע הבן הרה"צ ר' אהרן מרדכי שליט"א כי ישהה בבית החולים בחג - יסדרו שמנין יהיה במקום כל החג

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.