רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 במרץ 2023

הדבר הכי קרוב לבגידה

 

מאת פישל קדוש

מרד הטייסים לא סיפור פשוט, והוא הדבר הכי קרוב לבגידה שהתחולל כאן מקום המדינה. ההשלכות בפריסה רחבה:
א. הוא ממחיש שהאליטה השמנה והדשנה שגידלנו פה בחוסר הבנה של ממשלות הימין מבגין עד נתניהו, בועטת, וזה טוב, כי יפה שעה אחת קודם  וחבל של עשו זאת לפני 20 ו-30 שנה.
ב. אם הבריונים במדים הכחולים לא ייענשו בחומרה, מחר יגידו כי לא יטוסו אם ישראל לא תתנהל לפי תכתיביהם, למשל תחדל להיות מדינה יהודית, תחזיר שטחים וכיו"ב.
ג. מי מבטיח כי אחד הטייסים לא יפציץ את בית ראש הממשלה או את ישיבת פוניבז'?
ד. מתברר כי עזות המצח של מוכר המניות ממלחמת לבנון השניה שהגיע לרמטכלות מתפקיד מפקד חיל האוויר ועתה פוער פיו, יושבת על האווירה בקרב הטייסים, וההתנהלות מאתגרת.
ה. חיל האוויר הוא התעתיק הצבאי של בגץ. כמעט כולם בני האליטה הלבנה שהיום מצופפות שורות מחשש לערעור על שליטתה ועל משאבי הציבור שהיא יונקת. 
משכורות הטייסים והפנס 'כנפי הכסף' (תרתי משמע) מתכתבות עם פנסיות השופטים, ושני המגזרים מלקקים עצם דשנה על חשבון העם.
מחדל של ממשלות ישראל הביא ליצירת אליטות עושקות אלה, וכמה טבעי שכאשר מישהו מנסה "להזיז את הגבינה", הטייסים יהיו הראשונים שיזדעקו לסייע ל"עליונים". כי הם מבינים שאם "ההסדר הקיים" יהיה נתון לשינויים, גם יומם יבוא.
מעניין מה יקרה אם המילואים של יחידות השדה והסיירות יודיעו כי אם הטייסים לא יועמדו על מקומם, כי אז יהיה על הצבא להסתדר בלי המילואים של דובדבן, גולני, גבעתי והצנחנים, ששם ההרכב האנושי מעט שונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.