רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ יובל שגב: מנתניהו נוטה כרגע למנות שר בטחון זמני, ממלא מקום, אם וכאשר גלנט יפוטר. המועמדים לתפקיד בליכוד נתפסים עצמאיים, ונראה שראש הממשלה רוצה אותם על תנאי בהתחלה. בכל מקרה, טרם הכריע באשר לאירוע .

✅ יערה זרד: מי שממנה את גדעון סער לצוות המשא ומתן מול הליכוד לא רוצה שום פשרה .

✅ סקר עכשיו 14: הליכוד 30. המחנה הממלכתי 23. יש עתיד 19
ש"ס 10. יהדות התורה 7. הציונות הדתית 6. ישראל ביתנו 6. עוצמה יהודית 5. חדש תעל 5. רעמ 5. מרצ 4. גוש נתניהו 58 :

✅ אריאל כהנא: ביקור מושל פלורידה, רון דה סנטיס, בישראל מתוכנן ליום העצמאות. נתניהו יהיה חייב להיפגש אתו - הוא נפגש עם כל מושל שבא לארץ - ובטח כשמדובר באישיות כה בולטת. עד יום העצמאות אין סיכוי שנתניהו ייצא לוושינגטון. כלומר הוא ייפגש עם מתחרה פוטנציאלי של ביידן, לפני שייפגוש את הנשיא המכהן 

✅ צוריאל שרון דיירקט פולס בפרשנות על הסקר שהביאו בערוץ 14: 4 מנדטים של בוחרי ימין (ציונות דתית, עוצמה יהודית, הליכוד) כועסים ומבולבלים, מחציתם אומרים כי לא ייצאו להצביע בבחירות הבאות, ומחציתם מתלבטים למי להצביע, מה שמקטין באופן זמני את גוש הימין.

✅ עוד מצוריאל שרון: במחנה המרכז שמאל מהפך בין לפיד לגנץ. גנץ נתפס (גם בימין) כמי שמחויב בכנות להידברות ולהסכמות יותר מאשר לפיד, ולא פחות מ-5 מנדטים תומכי יש עתיד עוברים לתמוך במחנה הממלכתי, ונותנים לגנץ להוביל את מושכות המו"מ בבית הנשיא. את המהפך בין גנץ ללפיד רואים גם במדד ההתאמה לראשות הממשלה.

✅ לאחר שתבע את המשטרה שאסרה עליו לצעוד לשער שכם בשנה שעברה ודרש פיצויים בסך 200 אלף שקלים , שר הבט"ל איתמר בן גביר הודיע לבית משפט כי הוא מושך את התביעה נגד המשטרה "בשים לב לכך שלאחר הגשת התביעה התובע מונה לתפקיד השר לביטחון לאומי, בנסיבות העניין, יהיה זה נכון לחזור מכתב התביעה" (שלומי הלר).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.