רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ ח"כ אפרת רייטן ב'רבע לחמש' עם ברדוגו וסטלה קורין-ליבר: "אני מבקשת מכל המפגינים כל אחד שבא על פי השקפת עולמו, אבל בבקשה באיפוק אחד כלפי השני" 
ברדוגו: "אחרי ששפכתם את גלוני הנפט וזרקתם את הגפרור, עכשיו את מדברת?" 
רייטן: "מי שמנסה לקחת לנו את יסודות הדמוקרטיה שהיא הפרדת רשויות" 
ברדוגו: "אני שמעתי שדמוקרטיה זה שלטון הרוב" 
רייטן: "זה כשאתה שואל ילדים בגן והם אומרים לך 'הרוב קובע', אבל אנשים שהם משכילים יודעים שזה הרבה יותר מזה" 
ברדוגו: "אולי זה דמוקרטיה רק כשאתם בשלטון?"

✅ יעקב ריבלין: הפיטורין של גלנט היו טעות פוליטית קשה ביותר של נתניהו מאז ההחלטה לא לכבד את הרוטציה עם גנץ. את ההחלטה החכמה של היום קיבל גנץ שהיה ראשון להרים את הכפפה שנתניהו זרק. לפיד וליברמן מדברים על המשך המחאה ומשלמים מחיר כבד בסקרים.
(יעקב יקירי נזכור ולא נשכח שמי שפירק את השותפות זה ניסנקורן וחבריו ולא כמו שהתקשורת מנסה להכניס לראש שזה נתניהו, יעקב לך תלמד פוליטיקה) 

✅  ישראל כהן: מלכתחילה היה צריך לצאת לחקיקת הרפורמה עם מסע הסברה ולכן כעת חייבים לאתחל מחדש. נתניהו הציג את הנרטיב של הימין בנאום. העובדה שרבבות תומכי הרפורמה יצאו להפגנה חיזקה את המחנה הלאומי שהוכיח שגם הוא יודע לצאת לרחובות.

✅ ח"כ ניסים ואטורי: רה"מ נהג כראוי כשהתייחס בנאומו לגנץ והתעלם מלפיד. באופוזיציה יש ח"כים רבים התומכים בשינוי ואני מאמין שנעשה את זה. בשיחות עם נתניהו בן גביר השיג משהו לטובת כל הציבור.

✅  יועץ התקשורת מני גרא שוורץ: מי שהוציא הערב את ההמון מהבת זה דווקא השמאל והחשש שעוד רגע יכבוש את השלטון. היה חשד שגלנט מתנהל כחפרפרת בסביבת נתניהו. גנץ מטפס הערב בסקרים ע"ח לפיד.

✅ היועץ האסטרטגי עופר ענבר: ברגע שנתניהו לקח את המושכות לידיים, לגנץ ולפיד לא נותרה ברירה אלא להיענות להושטת היד. לימין תמיד היתה בעיה בחוסר יכולת לארגן הפגנות לאורך זמן, אבל היום היה אירוע מדהים, תוך שעות ובלי מימון.

✅ איש התקשורת ר' שמואל בן עטר: השתתפתי בהפגנת הימין נגד הבג"ץ הדיקטטורי שפסל חוקים ובעטיים הכניס אותי לכלא בהאשמות שווא. הציבור התורני צריך לארגן הפגנה בנפרד. הגיע הזמן לקחת את השידור מהשמאל ולפתוח את השוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.