רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בינואר 2023

מבזקים

 

✅ נתניהו לדרעי: כשאח שלי במצוקה - אני בא אליו.

✅ שרון גל: הצבעתי לש״ס ואני מרגיש עכשיו שעשרה שופטים, נכנסו לקלפי נטלו את פתק ההצבעה שלי ושל עוד כ-400,000 ישראלים ופשוט קרעו אותו לגזרים

✅ דרעי לח״כי ש״ס: הכל לטובה. אין לי ספק שיצא מזה טוב. אנחנו נלמד את הנושא בימים הקרובים ונחליט מה עושים (מיכאל שמש).

✅ שר ירושלים ומסורת ישראל ח"כ מאיר פרוש הגיע לביתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לחזק את ידו ולהביע את תמיכת יהדות התורה בהישארותו סביב שולחן הממשלה.

✅ השר גלנט בשיחות סגורות:
מהיכרותי האישית שנים רבות, פסילתו של דרעי היא מכה קשה לקבינט המדיני בטחוני, הוא אדם מנוסה, אחראי, שקול ומתון. דרעי הוא גורם מאזן ומייצב בכל דיון בטחוני חשוב.

✅ ארי קלמן: בקואליציה בוחנים כמה אפשרויות שישאירו את דרעי בעמדת השפעה, מלבד תפקיד ראש ממשלה חליפי ויו״ר כנסת עלה גם האפשרות למינוי יו״ר ועדת חוץ וביטחון

✅ יקי אדמקר: למה הנשיאה חיות רואה לנכון להכניס את הקטע על פרשת בר-און חברון? זאת פרשה שדרעי מעולם לא הועמד בה לדין והתיק נסגר. זה ממש נחוץ כדי לתאר את הדמון דרעי? אומרים שבג״ץ נקי וחף משיקולים פוליטיים. זה הכי פוליטי שיש :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.