רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בינואר 2023

המאבק על מינוי הרב ליברמן כרב בית המדרש סדיגורא ירושלים - הבית דין של קרליץ שוב נפל בפח


מאת סדיגערער

בעקבות כתבה שפורסמה עקב מעשיהם של מחרחרי ריב, רודפי כבוד ומעוררי מדנים, הרינו להציג דברי אמת בפני הציבור*

אנשי צד בני ברק דרשו כי הגאון הגדול רבי יקותיאל ליברמן שליט"א, יבוא לבני ברק לקבל את מרותו של האדמו"ר שם, ולחייבו להיות עבד נרצע ולקבל את כל הוראותיו של הינוקא, אך כמובן שסירבו לכך, בהבינם כי המטרה היא רק להשפילו, ובפרט אחרי שראו את התנהגותם המחפירה באלימות בלוויה, ועוד בנוכחות ובהסכמה שבשתיקה של רבם הינוקא שנכח בשעת מעשה.

אנשי סדיגורה בני ברק כדרכם כסל למו, מנפנפים רק בחלקי צוואות הנוחים להם, כך גם בעניין זה ישנה צוואה ברורה ובכתב ידו של הרב הקודם של בית המדרש הרב יוסף ליברמן זצוק"ל, כי בנו הגאון רבי יקותיאל ליברמן ימלא את מקומו, 
הצוואה מופנית לבעל ה'עקבי אבירים', לבנו ה'עטרת ישראל' זצוק"ל ולנכדו כבו"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א.

אנשי ב"ב כשהבינו כי מזימתם לא תצלח פנו לבית הדין הביתי שלהם, מבלי לספר את העובדות לאשורן והוציאו עוד צו מניעה מגוחך, אשר העמיד את כותביו באור הזוי. 

כמובן שצו המניעה, אין לו כל תוקף, *הגאון הגדול רבי יקותיאל ליברמן שליט"א* מונה לרב בית המדרש ע"י *כבו"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א* כבר במהלך הלווית אביו!

*מדובר במעשה עשוי, ואין כל משמעות לצו מניעה שניתן לאחר מעשה.*

מצער מאוד שבעניין זה, כמו בצווים קודמים, לא טרח בית הדין לשמוע צד שני בטרם מיהר לנפק באופן חד צדדי, את הצו, לפי דרישת צד בני ברק, וכפי שנהג במקרים קודמים, ועל כך אין אלא להצטער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.