רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במאי 2022

צימוקים

 

🔔 הגאון רבי מאיר מאזוז במכתב חריף לח״כ יום טוב כלפון: ״ואני מכיר את סבך הרב יום טוב כלפון זצ"ל שאתה קרוי על שמו, והוא מתהפך בקברו אם יודע שנכדו יתן יד לפושעים כאלה כיום הזה"… "בני! אל תלך בדרך איתם, מנע רגלך מנתיבתם, ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות למנוע את הפשע הזה״ (ישראל כהן).

🔔 התבטאות חמורה של בנט נגד האדמו"ר מוהרש"ב - רבה של קריית מוצקין הגרד"מ דרוקמן : הוא עבר כבר על כל העבירות שבתורה ועכשיו נשאר לו רק לחרף את קודשי ישראל. בחב"ד לא זועמים וגם לא מייחסים לו חשיבות. הוא מתהדר בנוצות לא לו.

🔔 ‏המפכ"ל קובי שבתאי הגיע הערב לבקר את אשת הרב הראשי, הרב דוד לאו, ואת השני פצועי הפיגוע באלעד שעדיין מחוסרי הכרה בבית החולים בלינסון. המפכ"ל העניק למשפחות ספר תהילים עם הקדשה אישית. (גדלוביץ)

🔔 ויסברג: ‏האדמו''ר מתולדות אברהם יצחק רבי שמואל יעקב בן יענטא לרפואה שלמה שוחרר מביה''ח הדסה לביתו בבית שמש שם ישהה בימים הקרובים. עדיין צריך להתפלל לרפואתו.

🔔 הידרדרות במצבו של רבה של רחובות הגר"ש הכהן קוק. הציבור נקרא להתפלל עבור הרב שמחה בן בילא רחל לרפואה שלמה בתוך שאר חולה ישראל

🔔 גורמים אחראיים מתוך העדה החרדית מפיצים בתיבות הדואר ובשטיבלאך עלון הקורא לנהוג באחריות באתרא קדישא מירון ומציגים את כל יתרונות מתווה ההילולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.