רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במאי 2022

ת''ת תשבר בית וגן-נייוירט -מלמד שפגע קשות בילדים בני עולים מצרפת

 

שלום  רב,
אני פונה אליך בעקבות חשיפה של מקרי מאוד קשה של מלמד בת''ת תשב''ר בית וגן שפגע בילדים קטנים בני 4-5 בצורה אכזרית ביותר ושוחרר ע''י המשטרה לאחר חקירה. יש לציין שת''ת זה שייך למשפחת נויוירט מבית וגן ששולטת בהרבה דברים בבית וגן ויש תחושה שהמשטרה אינה מעוניינת לקדם את החקירה. גם הגורמים הרלוונטים בעירייה ובמשרד החינוך לא נתנו כל מענה להורים המסכנים. הציבור שמגיע לכיתות גן אלו הוא ציבור מוחלש של עולים חדשים  (מצרפת בדרך כלל או ילדים עם קשיים לימודיים שלא התקבלו במסגרות הרגילות) 

ההורים מתארים פגיעות קשות ביותר.  (תיאור של ילדים בני 4 שהם תמימים בתכלית התמימות)  גם מצד הנהלת הת''ת לא התקבל שום תגובה נורמלית לסערה ונאמר להורים שבגלל שהם מחזיקים טלפון לא כשר בבית כנראה שהילדים צפו בתכנים פורנוגרפים ומשם כל הסיפור (ילדים בני 4 ו-5 !!!!!!) 

לבנתיים ההורים לא החזירו את ילדיהם לבית ספר והם בלי מסגרות ובלי ליווי של אנשי מקצוע. . ההרוים גם מתארים חקירה משטרתית לקוייה, עם חוסר ענייניות, בלי רגישות לילדים ולהורים.

חובה להציף את הסיפור הזה לרבים. (נדמה לי ששודרה כתבה בערוץ 13 על זה. יש צורך בלחץ ציבורי מול המשטרה כדי שתפעיל חקירה אמיתית ועניינית. 

!!!!!ישנם הורים שטוענים שההנהלה ידעה מזה ושתקה והעלימה עין

מאחר שאני עוכב אחריך כמה שנים טובות ואני יודע שהעניין קרוב ללבך אני מבקש שתפרסם את הכתבה של ערוץ 13 וכן כי תפרסם את העניין אצלך. 

אני מכיר את ההורים אישית ואת הילדים אישית ומאוד מאוד כואב. יש הורים שכבר לא ישנים מספר שבועות ומשתגעים מרוב חוסר אונים ותסכול.

בתקווה שזו תהיה הכתבה האחרונה שלך בעניין זה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.