רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 במאי 2021

מתן כהנא, אין לך בושה


מכתב תשובה לח"כ מתן כהנא:

קראנו את הפוסט שלך על "ממשלת האחדות". הפכתם את השקרים לדרך חיים, ואתה ממשיך בשקרים בפוסט שלך.

אפילו השם "ממשלת אחדות" הוא שקר מתחילתו ועד סופו. קואליציה של 61 ח"כים, שבה 12 ח"כים שהיו פעם ימנים וכל השאר 49 ח"כים (יותר מפי 4 מהימנים!) הם שמאל קיצוני, כולל לראשונה בתולדות המדינה מפלגה ערבית, רע"ם, כחברים מלאים בקואליציה, היא "ממשלת אחדות"? היא אחדות מפלגות השמאל.

 גם בכנסת וגם בממשלה תהיו מיעוט זניח בקואליציה. בנט יהיה ראש ממשלה בובה על החוט של השמאל.

הח"כים של ימינה (מינוס עמיחי שיקלי, היחידי בעל יושרה אצלכם) הם הח"כים היחידים בכנסת שעברו ממחנה אחד (הימין) למחנה השני (השמאל). היחידים! אף מפלגה אחרת, אפילו אף ח"כ אחר לא בגד בבוחריו, באידאולוגיה המהותית שלו ולא שיקר כמוכם לציבור. 

ציבור מצביעי הימין לא ישכח ולא יסלח למי שבגד בבוחריו, בחבריו לימין, בציבור, בארץ ישראל, בעם ישראל ובתורת ישראל. 

אם ימינה היתה נשארת בימין, אז היתה קמה ממשלה ימנית. אבל עוד לפני הבחירות נתניהו אמר שכל קול לימינה הוא קול ללפיד. כמה שהוא צדק...

 בנט התחייב לציבור בעל פה ובכתב "לעולם ובשום תנאי אני לא אתן את ידי להקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד, לא בצורה רגילה ולא ברוטציה ולא בשום דרך". וכן "אני לא מקים ממשלת שמאל כי אני ימני. ... אני איש ימין, אני לא אמכור את העקרונות שלי בחיים בשביל שום ג'וב העולם". נתניהו צדק ב 100%.  בנט, שקד וכולכם יצאתם שקרנים קטנים, שפלים ובוגדים.

במקרה ה"טוב" תהיה לכם ממשלה של 61 ח"כים, אלא אם תוסיפו גם את הרשימה המשותפת לממשלת השמאל הקיצוני ביותר שהיתה במדינת ישראל מעודה. 

הממשלה הזו לא תחזיק מעמד יותר מכמה חודשים ואז נלך לבחירות. בבחירות הללו - מי יצביע לכם - ימנים? שמאלנים? אף אחד. אתם לא תעברו את אחוז החסימה, בדיוק כמו שלא עברתם אותו ב 2019, ובצדק רב.

 יש גבול לשקרים שהציבור מוכן לסבול מפוליטיקאים. אתם עברתם כל גבול ושברתם שיאים בשקרנות ובוגדנות, כדי להקים את ממשלת השמאל הקיצוני והערבי, שאפילו מפלגת העבודה לא העזה להקים מעולם.

נשאל אותך מתן; אישית, אין לך מינימום של יושרה? ערכים? כבוד עצמי? מילה? אמון? אתה מוכן למכור את הכל בשביל הכסא? 

אין לך בושה????

אז נכון, בטווח הקצר "תאוות רשעים צלחה". בטווח הארוך אתם תתאדו מהפוליטיקה, כמו כל הפוליטיקאים שבגדו בציבור בוחריהם ובערכים שעליהם הם  נבחרו.

איננו רוצים אתכם. איננו מאמינים לכם. איננו סומכים עליכם. שקרנים סדרתיים יישארו תמיד שקרנים סדרתיים. לכו לשמאל ותרמו גם אותו. 

אביעד ויסולי, יו"ר נאמני ארץ ישראל בליכוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.