רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

ככה זה נראה היה בשואה

אם עד היום חשבתם שהיו כיתות יורים, מחנות ריכוז, מחנות עבודה, מחנות השמדה, בורות מוות, ועוד כל הזוועות.
תשכחו מזה!

כל השש מליון נהרגו באמצעות חלוקת קפה, מים וחלב. חלוקת שמיכות, ובאמצעות אוהלים של הצלב האדום, כל זאת על ידי שכנוע של אותם יהודים לעלות על טיסת חילוץ לישראל.

איך אני יודע?
הנה השבוע העלו תמונות וסרטונים איך מחלקים לברסלבים בגבול בלארוס. מים קפה חלב שמיכות, והם שאלו את כולם מה זה מזכיר לכם??

אני מודה ומתוודה
שבהתחלה זה הזכיר לי את הכנסת אורחים במירון, באומן, ליזענסק, בכותל בשבועות ובעוד מקומות התאספות של אחב"י.

אבל אמרו לי "לא"!!!
זה צריך להזכיר לך את השואה הארורה, ואת נעמה יששכר. 
לא פחות ולא יותר.

נו...

כל מי שעושה זילות שואה צריך לדעת שזילות זו הכחשת שואה במלא מובן המילה.
זה גם נכון גם לכל ילד בן 8 או בן 80 שצועק נאצי לשוטר 

אולי הם חשבו לקבל אהדה ציבורית, בניגון על השואה. 
אבל הם קיבלו חילול השם וחילול ברסלב.

חבל !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.