רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 בספטמבר 2020

הערות והארות

למה בעפולה  רק 60 איש ובבלפור (או בעלפעור) 6000 איש??????????????????????????????????
למה  למה  למה  למה  למה ??????????????????????????????????????
=============================
למה שהם לא נזהרים ואנחנו כן מפני שלנו יש אלקים ותורה אבל למה להם יש הזכות להפגין עד 10000
ולנו המשטרה אומר רק 60?    איזה חוצפה?   אני הייתי אומר שהחרדים יעשו מרד עד הסוף פשוטו כמשמעו
שנה טובה
=============================
בבעלז היתה הנחת העבודה שאמנם האדמו"ר יתייחס לשיעלע כמו לאדמו"ר אבל הוא מבחינתו יתייחס בחזרה כחסיד לאדמו"ר, למעשה הוא התייחס כשווה בין שווים, דיבר בבטחה, וגם סיפר אודות המונקאטשער, זה לא מצא חן בעיניהם כל המצב.
=============================
אני מכיר עשרות בחורים של אחת מהישיבות בארץ שזייפו אישור נוגדנים כדי לטוס.. ועוד עשרות שמתחלקים בין הישיבות השונות שזייפו אף הם.. העיקר המטרה..
=============================
תראו למשל מנדלבליט חיכה עד שראש הממשלה יצא לבית הלבן, וקצת לפני החתימות ניסה להרוס את החגיגות בטענה שרה"מ לא מוסמך לחתום, סליחה מנדלבליט למה לא טענת זאת קודם יציאת ראש הממשלה, למה חיכית לזמן שא"א להביא את אשכנזי????
=============================
כבודו שכח לפרסם באתר את ה"מצווה" החדשה: למסור את הנפש עבור תפילה עם הרבי בראש השנה. דוחה את כל התורה כולה: פיקוח נפש, חילול השם ועוד.
נראה להם!!! אם הם אידוטים ומפגינים בבלפור, אנו נעשה את זה באולם סגור בחברה שגם ככה אחוזי התחלואה בה יותר גבוהים מאשר מעזה!
שילמדו לא להתעסק עם ליצמן!!!!
=============================
לכבוד ר' חיים שאולזון 
תזכורת למי שלא מאמין בהשגחה פרטית
האם יופעלו קווי "נעים לסופ"ש"? ראשי הרשויות המפעילים את מיזם התחבורה הציבורית בשבת בגוש דן החליטו שהחל מסוף השבוע הקרוב ועד סוף הסגר השירות לא יופעל.
=============================
לכבוד הלוחם הרב חיים שאולזון לוחם מלחמת ה'
אתה צובר הרבה זכויות ליום הדין בזה שאתה מקיים מצוות עשה פסילי פסילי אלוהיהם תשרפו באש [לשיטת הפייק גדוילים שאינטרנט זה אש] הזקן אשמאי [לא זקן ממרא א' הוא לא מגיע לקרסוליים של אדם שיש לו דין זקן ממרא ב' היום אין סנהדרין] העבריין המסית להתאבדות ולרצח ציון בוארון שזה שלא נבחר להיות לראשון לציון אולי בגלל שקוראים לו ציון דעתו נטרפה עליו והתחיל לדבר דבר הבל אם זה לא היה מזיק הייתי דן אותו לכף זכות שנטרפה עליו דעתו אבל היות והוא מזיק ויש לו דין רודף אין לי כח לשבת בכלא ואין לי אפשרות טכנית לחסל אותו אני מקיים הבא להרגך השכם להרגו בזה שאני כל הזמן מתפלל לקדוש ברוך הוא שהוא יהיה הכפרה שלי [חבל על התרנגול] ושייחתם לאלתר למיתה מדין רודף
============================
לכבוד הלוחם בפייק רבנים ר' חיים שאולזון 
גועל נפש פראי אדם חיות מהג'ונגל ועד הרע בנים לענייני תשקורת היום נסיתי לחייג מהסלולרי מספר של חנות נעליים  והם אומרים שהקו חסום התקשרתי מהטלפון הנייח וענו לי מהחנות חייבים להלחם בהם מלחמת חרמה בפראי אדם האלו בשם האידישקיית גועל נפש 
=============================
לכבוד הלוחם בפייק גדוילים ר' חיים שאולזון
פעם עם הארץ היה מי שעבד בשדה במילים פשוטות עם ששייך לארץ היום עם הארץ יכול להיות מורה הוראה ראש ישיבה דיין אדמו"ר משגיח משפיע ואין שום סתירה העוילם גוילם בורים בקושי יושבים בשיעור חפיף של דף היומי שב95% מזמן השיעור הם נרדמים ועוד 5% אחוז מהזמן הם מפטפטים כך שאפשר למכור לרוב הציבור לוקשים מה שרוצים רוב הציבור אפילו לא יעביר ביקורת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.