רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בספטמבר 2020

על סמך מה פסקו להתיר פיקוח נפש?

לכבוד הלוחם בפייק רבנים ר' חיים שאולזון
אני לא מוכן לקבל עדיין לשון הרע על הרב משה שאול קליין אבל אם זה כן נכון יש שאלות קשות על הגיטין שהוא סידר כמו של הרב ציון בוארון על פי ההלכה בכלל אסור להם לפרסם כזה פסק גם אם הם אוחזים בבטן כן בפיקוח נפש פסקם בטל ומבוטל כעפרא דארעא עיין אורח חיים סימן תרי"ח ב"ה שבעם ישראל אין שלטון אייטולות ולא שלטון בג"ץ ולא הקאדי ולא האפיפיור יש לנו תורה שניתנה למשה מסיני ואף נביא אפילו לא יכול לשנות אותה בבחירות הקודמות אחזתי שעל פי ההלכה אסור להצביע למפלגה מסויימת התקשר אלי חבר ואמר לי על איזה גודול שהוא חשב שאני אולי אכבד את דעתו עניתי לחברי גם אם אליהו הנביא יאמר לי להצביע למפלה זו לא אצביע כי על פי ההלכה אסור להצביע לה בפיקוח נפש אין כזה דבר מחלוקת של רבנים הולכים תמיד לחומרא גם ביחיד נגד רבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.