רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

מבזקים

המשפיע רבי יואל ראטה מארה"ב שכבר הגיע לאומן המריא בחזרה לארה"ב לאחר שחלק גדול מתלמידיו לא יכלו להגיע.

שיא מתחילת הקורונה: ב24 שעות האחרונות הגיע שיא פניות במגזר החרדי של חולי קורונה המעוניינים להתפנות למלון קורונה. בפיקוד העורף אומרים "העמדנו ביומיים האחרונים עוד 3 מלונות חדשים לצד מילוי הקיימים שעמדו בחצי תפוסה וכעת הם מלאים. מי שפונה היום ומחר יתכן ויפונה רק אחרי החג וכדאי שיערכו לכך".

קרוב לוודאי שמעל 500,000 אלף חולי קורונה מסתובבים בישראל , בנוסף הערכה עד סופש הבא יהיו מעל 700 חולים קשים וקרוב ל1500 נפטרים

סכומי הקנסות שיאושרו בועדת הקורונה בראשות ח"כ יעקב אשר: 500 שקל ליוצא מהבית לפעילות לא חיונית, 1000 שקל למפעיל עסק לא חיוני, 2000 למפעיל מקום ציבורי, 5000 שקל לבעל עסק שיפר הוראת סגירה. פעילות אצל חברי הוועדה למנוע את הקנסות הכבדים הללו.

ירון אברהם: דרמה בדרך לסגר: נתניהו מקיים התייעצות דחופה עם הפרויקטור ומספר מצומצם של שרים. על הפרק: צעדי החמרה:

הדיון בוועדת החוקה על תקנות הסגר: היו"ר חה"כ יעקב אשר הזכיר למשטרה את החלטת הוועדה כי על השוטרים להפעיל שיקול דעת ולא להטיל קנסות בטרם ניתנה לאזרח התראה ואפשרות תיקון. נציג המשטרה הבטיח כי הנושא יחודד בהנחיות לשוטרים.

שר הבריאות אדלשטיין בתדרוך לקראת הסגר: "אחרי שנצא מהמצב הקשה שאנחנו נמצאים בו, יהיה הרבה זמן לחשבון נפש. כרגע אנחנו נמצאים במלחמה. אני מוצף בשאלות למה התרנו מתווה תפילות - זה מפני שהמתווה חל בימי ראש השנה ויום כיפור שבהם לא רק הציבור החרדי והדתי מגיע לבתי הכנסת"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.