רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 באוגוסט 2020

הטרוריסטים חיים ראטער ומרדכי היימליך - חציתם את הגבולות - עד כאן!

גם לארגוני טרור יש כללים. כל ארגון כזה יודע שאם ישתמש בילדים, הטרוריסטים ייצאו נגדו. לא מערבים ילדים ולא משתמשים בהם וגם לא מפחידים אותם.

אבל במסגרתהמלחמה העכורה והכואבת בקהילת סאטמאר בבני ברק, איבדו גבולות. היום נכנסו חיים ראטער ומרדכי היימליך מאנשי הרב מייזליש והפחידו את כל הילדים בכיתות, בטענה שחלק מהילדים הרביצו לילד אחר.

הם הטילו אימתם על ילדים קטנים ואיימו עליהם, ילדים חזרו הביתה בוכים מפחד הטרוריסטים הללו. האם הם אינם מבינים שלא עושים דברים כאלו? להפחיד מאות ילדים כמו מחבלים חלילה? האם הם לא מבינים שבדרך הטרור הם רק יפסידו יותר ויותר? ומי מדבר על חילול השם? 

וכאן מתבקשת עוד שאלה גדולה, מדוע אנשי הרב מייזליש אינם יוצאים נגדם במחאה חריפה? מדוע הם אינם מוקיעים אותם מותך אנשיהם? מדוע הם לפי הטענות משתמשים בהם כדי להטיל אימה על הילדים? היכן הרב חיים משה לעווי, שהקים ועד הורים ונותן להם גיבוי? חיים משה לעווי נחשב למחנך חשוב והוא גם מנהל רוחני בישיבת טשערנוביל, ומשתמש בשם הזה כדי לתת להם גב, האם היה מאפשר לאנשי טרור להסתובב בישיבת טשרנוביל? מדוע הוא לא מוציא מחאה חריפה? עד שילד יאושפז הם לא יפסיקו?

לכל מריבה יש גדרים ולכל פעולת טרור יש קו אדום שאותו לא חוצים. היום נחצו הגבולות ובלי קשר לצדדי המריבה, עשו דברים שאסור לעבור עליהם בשתיקה ויהי מה. כל קהילה חפצת חיים חייבת להוקיע מיידית את חיים ראטער ומדרכי היימליך. כל דקה שהם מסתובבים ומייצגים את אנשי הרב מייזליש הם פוגעים בו. 

אלחם בטרור נגד ילדים עד הסוף מי שיתנהג בטרור נחשוף אותם ומעשיהם כאן. על משה חיים לעווי להוציא נגדם היום מחאה כתובה ואני מבטיח לפרסם אותה. ואם הוא לא יוציא אז הוא חייב להתפטר מועד ההורים, כי מי שעומד בראש ועד הורים ומוכן שילדים יחזרו הביתה בוכים ויושב ושותק, הוא שותף לפשע! 

אל תערבבו ילדים בפוליטיקה הפנימית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.