רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 באוגוסט 2020

ווארטים

היה פעם חסיד ברסלב שעשה התבודדות ביער.
החסיד החל לצעוק: אבא! תעשה נס...
לפתע יצאה בת קול מהשמים:
כמה סוכר ???

הלכתי לרב. אמרתי: אני רוצה להתגרש. אמר לי: ומי לא?
למחרת באתי אליו שוב, שאלתי אותו אם יש סיכוי להשיג משהו יותר טוב. אמר לי: תתנצר. נבהלתי.  אמרתי לו עד כדי כך? אמר לי: אם תתנצר תשגע את הכומר ולא אותי

יש לי חבר פוילישער, שהשווער שלו היה אוהד ליובאוויטש גדול מאוד. כל פעם שהיה בניו יורק לרגל אסיפת כספים, היה מגיע לרבי. היה 'משולח' מטעם האדמו"ר לאסוף כספים למוסדות בארץ.
קיצור המעשה, גרונר הכריז שכל השלוחים יעלו לקבל בקבוק משקה נראה לי. אותו פוילישער, לא מאוד הבין את העגה החב"דית, ושמע "אלע משולחים" (שלוחים - משילוּחים..) וגם עלה..
הרבי מסתכל עליו, ומבעו הביע פליאה - מה עושה הפוילישער הזה כאן בין השלוחים..? גרונר שואל - וואו זענט איר א שליח? ההוא עונה - וואס הייסט? מ'האט מכריז געווען, 'אלע משולחים'...
הוא מספר, שהפאדיחה היתה שווה, רק בשביל לראות את החיוך מאוזן לאוזן של הרבי....

המורה לחשבון שואלת את עדי:
אם יש לך בכיס אחד של המכנס 200 שקל
ובכיס השני של המכנס 400 שקל ,
מה זה אומר לך ?
עדי עונה : שזה בטוח לא המכנסיים שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.