רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באוגוסט 2020

אין מנוס מחקירה פלילית נגד עסקני סדיגורא בני ברק

מאת: מומחה לצוואות
כפי שכתבתי בסוף השבוע  שעל הצוואה הזאת חובה לפתוח מיידית בחקירת משטרה.
צריך להבין הייתה כאן מזימה נוראית לנשל ילדים מהירושה ולא סתם לנשלם אלא להפוך אותם למצורעים כאילו ילדים שחטאו והאבא החליט לזרוק אותם, ואז מצאו את הילד הקטן כמו דוד המלך למשוך אותו למלך.
זאת הייתה האסטרטגיה של עסקני סדיגורא.

כמומחה לצוואות כמי שעבר בחייו על מאות ואולי טלפי צוואות, קבעתי בשבוע שעבר במאת האחוזים שמדובר בפייק אחד גדול, בניצול ציני  של אדם חולה  ולדעתי לא היה מודע לחלקים גדולים בתוך הצוואה אם בכלל.

ראיתי גם צוואות של אנשים מטורפים שקשורים לבעיות של מחלות נפש ר"ל.  אינני מניח שבסדיגורא מדובר במצב הזה חלילה, וכפי בירור עומק שערכתי עם המשפחה עם הדברים שמתרחשים מתחת לשולחן, הגעתי למסקנה ברורה וחד משמעית שחובה על פי כל דין כולל לפי דין תורה להגיש כבר מחר בבוקר תלונה למשטרה על זיוף צוואה.
1.    לחקור מי הכין את הנוסח והיכן הטיוטא או מי הקליט את האדמו"ר.
2.    מדוע אין כתב יד של האדמו"ר בכלל על צוואה כזאת
3.    לברר עם הדיין ברגר מי התקשר אליו מסדיגורא ועם מי עמד בקשר קודם ולמה פנו דווקא אליו
4.    האם הדיין ברגר שהוא עצמו חסיד, לא חשד שמדובר כאן בתרמית מול הרבנית והילדים והוא למעשה משמש כלי משחק מידי עסקנים תאבי שליטה
5.    לחקור מיידית אישיות בכירה של סדיגורא המומחה להוצאת צוואות
6.    להזמין את האדמו"ר הצעיר מסדיגורא בני ברק האם ידע מהצוואה קודם לכן ומתי נודע לו שעומדים להמליכו?
7.    למי היו העתקים מהצוואה לפני הפטירה?
8.    פטירת האדמו"ר והפתאומיות שלה לוטה בערפל והאם זה קשור למימוש הצוואה ומחשש שהאדמו"ר עלה על התרמית?

כמי שמבין בצוואות וקרמנליות, אני לא מניח אני כותב זאת בוודאות של מאת האחוזים, אין כאן צוואה זה ברור, אבל מה שעוד ברור שיש כאן חבורת עבריינים קרימנליים שניסו לנשל ילדים מירושה בגלל אינטרסים אישיים.

אני קורא למשפחת האדמו"ר זצ"ל לא לוותר בשום אופן, כי הצוואה הטילה כתם נוראי על האבא והילדים, ובפרט שלבנים  יש בליבם על אביהם זצ"ל שזה דבר נוראי ביותר שאני אפילו לא מבין איך לא רעדה ידם של עסקני סדיגורא לגרום עוול  שכזה שבניו של האדמו"ר זצ"ל יהיו כל חייהם  בתחושה שאביהם חלילה היה נגדם.

דבר נוסף והכי חשוב לדעתי הוא לזמן לחקירת משטרה גם את האדמו"ר מסדיגורא בני ברק שלפי מיטב הבנתי והתנהגותו כבר בשעת הלוויה הוא ידע מהצוואה בניגוד לאחיו ולרבנית.  הינוקא ייאלץ לענות על שאלות מי הנחה אותו מתי נודע לו לראשונה על הצוואה והאם ידע עליה בשעת מעשה ואיזה הנחיות הוא מקבל מהעסקנים בנוגע לאדמו"רות ומי מייעץ לו בגינוני המלכות מתוך עסקני סדיגורא.

אני סבור שמדובר באחת הפרשיות החמורות והנוראות שידעה הציבור החסידי בנוגע לצוואה מסג זה, לדעתי עסקני סדיגורא חשבו שהייח"צנים שנשכרו כבר לפני מספר חודשים לפמפם את הצוואה יצליחו להעפיל על השאלות הקשות, אבל כנראה שהעסק התפקשש להם לגמרי ויש לפתוח מיידית בחקירת כל הנושא למען כבוד האדמו"ר זצ"ל, כבוד מלכות סדיגורא וניקוי סדיגורא מהעשבים השוטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.