רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 במאי 2020

מבזקים

חוזרים לשגרת חילול השבת: במהלך השבועות הקרובים עיריית תל אביב תחזיר לפעילות את קווי האוטובוס הפועלים בשבת קודש.

באתר הקרן למורשת הכותל פורסם שמות הזוכים בהגרלה לתפילת נץ וליל שבת בכותל. הכרטיסים יחולקו ב2 מוקדים. יש להגיע עם הכרטיס ות.ז או צילום לכותל. הגר"א נבנצל התיר לשאת ת.ז בחג. הכותל ייסגר בליל שבועות מ23:00-07:00 והכניסה רק לבעלי הכרטיסים.

רבינא: ‏ר"ע רמת גן כרמל שאמה מאיים על ש"ס "אפרק את המועצה הדתית. נתנתק מהממשלה ונפנה לדרך עצמאית, אנחנו נחליט על שירותי הדת בעיר". הסיבה: הודעת משרד הדתות על הדחת הרב כ"ץ כמ"מ רב העיר, לאחר שהגיע לגיל פרישה.

חרדי תושב בית שמש שעצור כחודשיים בחשד שירק על שוטרת, נכבל למיטתו לאחר שסירב להיכנס לתא בו מותקנת טלוויזיה.

׳ערוץ 12׳: בימים האחרונים השתחרר מהכלא שמעון חיות בנו של הרב יוחנן חיות מבני ברק שהונה נשים ברחבי העולם ונדון ל-15 חודשי מאסר

עם אישור מינויו מחדש: סגן שר החינוך פרוש ערך פגישת עבודה ראשונה באגף למוסדות תורניים במשרד החינוך, בה דנו בתכניות עבודה עתידיות וההתמודדות עם החוסר בתקציב הישיבות - עד להעברת תקציב המדינה.

סגן השר פרוש באגף למוסדות תורניים: "היה לי חשוב להגיע לפני הכל לאגף הנקרא 'אגף הישיבות', אחד מהמקומות החשובים ביותר, שדרכו עוברת התמיכה הגדולה ביותר בישראל עבור עולם התורה ובשבוע שחל חג השבועות, חג מתן תורה".

ח"כ מקלב הצהיר אמונים עם כניסתו לתפקיד סגנ"ש התחבורה והממונה על הרשות לפיתוח כלכלי-חברתי. "אנו נכנסים למ. התחבורה כדי לפעול בעז"ה עבור הציבור בכלל ועבור צרכיו של הציבור החרדי בפרט".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.