רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 במרץ 2019

ווארטים


למה צמים בתענית אסתר? כי אסתר שאלה את מרדכי איך לקבל יחס מהמלך אחשוורוש, והוא אמר לה "צומי", והיא טעתה ולא הבינה את התשובה ועל טעויות משלמים...

פעם ראה המן את מרדכי מנשק מזוזה ושאל את  מורדכי :תגיד, איך זה שאתה
מתייחס לדבר תלוי. ענה לו מורדכי :תאמין לי כשאה תהיה תלוי גם אליך יתייחסו...

כתיב במגילה "שבעת השרים" וכתיב "מיטות שש"
ונשאלת השאלה הרי חסרה מיטה אחת?
אלא ש'אדמתא' ישן על הרצפה!

ידוע כי 204 בנים היו לו להמן הרשע ומפני מה לא תלו רק עשרה❓
רחמנות על הבעל הקורא אם היה צריך לקרוא את כולם בנשימה אחת היה
 נחנק!

למה קוראים את עשרת בני המן בנשימה אחת?
כדי שלא יספיקו להגיש בג"ץ!

מספרים על איזה בריסקע'ר שפעם בפורים ראו אותו רוקד משמחה ברחוב, שאלו
אותו מה הוא כ"כ יצא מגידרו השנה הזאת ⁉ אז הוא ענה כבר כמה ימים שאני
מחפש אביון אמיתי לקיים בו ומתנות לאביונים, ועכשיו מצאתי אחד כזה, אז
ביקשו ממנו חביריו תן לנו את הכתובת שלו, ככה גם אנחנו יכולים לקיים בו
ומתנות לאביונים , ענה להם הבריסקע'ר:
 מה איתכם אם אני יתן לכולכם את
הכתובת שלו לשנה הבאה לא יהיה לי אביון אמיתי⁉

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.