רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בפברואר 2019

'ועדת רבנים' או 'ועדת כספים'?

מאת מזועזע

תשמעו סיפור הזוי. כידוע לכם ועדת הרבנים לענייני תקשורת נמצאת תחת מתקפה חריפה בחודש האחרון, כשיש כאלה שמצדדים בעד ויש כאלה נגד.
אז ככה. אני בחברת פרטנר, כמו לכולם נחסם לי קווים של מידע לכל/זמן אמת/ווצאפפון משפחתי ועוד ועוד. די התרגזתי, אחרי הכל אין בקווים האלו פסול, אבל אין מה לעשות- הוועדה מחליטה.
מה אני מגלה פתאום?
זה תקופה ארוכה שישנו קו בשם ''קו הספורט''.
מה יש בו? עדכוני ספורט יומיומיים, שידור חי מרדיו/טלוויזיה של משחקי כדורגל. תוכניות ספורט יומיות בשידור חוזר קבוע, ועוד שלוחות רבות ומגוונות כיד ה' הטובה עליהם.
התקשרתי לפני שבועיים (יום רביעי כ''ה שבט) למענה הקולי של הוועדה, השארתי את המספר שם וביקשתי שייחסם. לא קרה כלום.
התקשרתי עוד פעם ועוד פעם, ממש שיגעתי אותם, עד שחזר אלי נציג והבטיח לי שאכן הקו ייחסם.
עברו יום יומיים שלוש, שבוע- כלום לא קורה.
התקשרתי עוד פעם ועוד פעם, חזרו אלי שוב ואמרו שהעניין בטיפול.
עבר עוד יום ועוד יום- כלום לא קורה. הקו נשאר פתוח לרווחה- כשבינתיים עוד ועוד קווי ווצאפ אישיים נחסמים לי ולחברים.
השגתי איכשהוא את המספר של י. דואק- ממנהלי הוועדה, דיברתי איתו בשבוע שעבר- הוא אמר לי שלא שמע על הקו הזה, הבאתי לו את המספר והוא הבטיח שיחסום אותו לאלתר.
עבר שבוע מאז- הקו פתוח, לא נחסם.
מספר הקו הוא 1700720493. אני בפרטנר וזה פתוח, בדקתי ברמי לוי וזה פתוח גם שם.
הסיבה היחידה שיכולה להיות שהקו לא נחסם- זה בגלל שהוא בחברה אחרת, לא ב''ימות המשיח'', אלא בחברה שיש לה הסכם עם ועדת התקשורת.
הקו הזה מאוד מאוד ריווחי, כ450 אלף דקות בחודש (!).
זו כנראה הסיבה שהוא לא נחסם.

כמה הייתי תמים בהתחלה שחשבתי שיש ''ועדת רבנים''. הכל כסף. כמה עצוב.
בתפילה שיבוא המשיח בקרוב אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.