רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

מבזקים

ח"כ משה גפני ל׳יתד׳: ״זה לא סוד שהיה אצלינו ב׳דגל׳ אווירה של משבר. אנשים הלכו שפופים והיתה תחושה שאין חלילה הנהגה ואין אחדות. הנס שקרה לנו בבחירות שכעת כולם יודעים שהגר״ח קניבסקי והגר״ג אדלשטיין מנהיגים אותנו והכל חזר לקדמותו. אנחנו יותר חזקים ממה שהיינו בתשמ״ט״.

ח"כ משה גפני בראיון ל׳יתד׳: ״אני משער שגדולי ישראל יורו לנו להמשיך ללכת יחד עם ׳אגודה׳ בבחירות הארציות הקרובות, למרות שלפי הפילוחים יש לנו את מספר המצביעים כדי לעבור את אחוז החסימה״.

יוחאי דנינו ביום ליום: "אם האדמו"רים היו מורים להצביע לברקוביץ, זה היה קורה, אבל כשהתקבלה ההוראה שלא מתערבים בבחירות, החסידים הרגישו חופשיים לעצמם, ועל כך בנו במטה כבוד החסידות. אבל החסידים חרדו יותר לזעקתו של הגר"ח קנייבסקי מאשר לכבודה של החסידות, ובפעם השנייה חגגו בדגל התורה את הניצחון על אגודת ישראל".

׳ישראל היום׳ - במפלגות החרדיות אין עמדה מאוחדת. ביהדוה״ת הנתונה בתוך משבר פנימי, נטו אמש לקבל את עמדת רה״מ כדי להשלים את חוק הגיוס. בש״ס לאחר שורת ההצלחות של השר דרעי בבחירות בכל הארץ, אמרו כי המפלגה מוכנה לבחירות.

׳ישראל היום׳: ליברמן פורש מהממשלה אבל יחזור להיות ח״כ. יוליה מלינובסקי שנכנסה לתפקיד במקומו תתפטר מהכנסת אחרי שנתיים וחצי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.